کد خبر : 1554342 | 26 شهریور 1397 ساعت 08:48 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

وینگر هلندی بایرن از شرایط خود راضی است

آرین روبن: خودم را جوان احساس می‌کنم

آرین روبن، ستاره‌ی هلندی کهنه‌کار باشگاه بایرن مونیخ درحالیکه به 35سالگی نزدیک می‌شود می‌گوید از حضور در این باشگاه آلمانی راضی و خرسند است.

آرین روبن: خودم را جوان احساس می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، این وینگر هلندی فصل جدید بوندس‌لیگا را با نیمکت‌نشینی آغاز کرد ولی در بازی‌های دوم و سوم، از آغاز به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت. روبن در این سه بازی دو گل به ثمر رسانده و دومین گل او در جریان پیروزی 3-1 بایرن مقابل لورکوزن، از 19 متری با ضربه‌ای زیبا و استثنایی به ثمر رسید تا یکی از زیباترین گلهای بوندس‌لیگا لقب بگیرد. 

 

روبن می‌گوید این را درک می‌کند که هر چه مسن‌تر می‌شود باید بیشتر از قبل روی نیمکت بنشیند ولی او در عین حال احساس می‌کند آمادگی این را دارد که هر زمان از طرف نیکو کوواچ فرا خوانده شود با تمام قوا به میدان رفته و بازی کند. روبن در گفتگو با وبسایت رسمی بوندس‌لیگا گفت:" من 34 ساله هستم و سعی می‌کنم از تک تک لحظات فوتبالی‌ام لذت ببرم. بعضی وقتها تازه متوجه می‌شوم که چقدر خوش‌شانسم که اینجا بازی می‌کنم، در استادیوم آلیانس آرنای پر از تماشاچی. بله، از این شرایط حتما باید لذت برد". 

 

1336955


روبن در ادامه‌ی گفتگو با وبسایت رسمی بوندس‌لیگا گفت:" نمی‌دانم این شرایط تا کی دوام خواهد داشت ولی واقعیت این است که این روزها اصلاً احساس نمی‌کنم 34 ساله هستم. خودم را خیلی آماده و سرحال احساس می‌کنم. امیدوارم این شرایط حالا حالاها همینطور باقی بماند. چون در این صورت می‌توانم از فوتبال بازی کردن لذت ببرم. البته سعی من همیشه همین بوده. اول لذت بردن از فوتبال و بعد رسیدن به موفقیت".


روبن و بایرن مونیخ که در سه بازی اول فصل جدید بوندس‌لیگا سه پیروزی پیاپی دشت کرده‌اند حالا تمام توجه خود را به فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا معطوف کرده‌اند. باید دید روبن امسال در لیگ قهرمانان برای بایرن چه خواهد کرد؟

 

1336954

دیدگاه‌ها