کد خبر : 1554387 | 26 شهریور 1397 ساعت 11:32 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: من در سطح مسی و رونالدو هستم

آنتوان گریزمان، فوق ستاره اتلتیکومادرید مدعی شد که او توانسته به سطح مسی و رونالدو برسد.

گریزمان: من در سطح مسی و رونالدو هستم

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان در طول چند فصل اخیر همواره توانسته خود را به عنوان رقیب مسی و رونالدو معرفی کند و فصل گذشته در کنار این دو، کاندید توپ طلا نیز بود. حال او در مصاحبه ای مفصل با نشریه آ.اس، مدعی شده که توانسته به سطح مسی و رونالدو برسد.

 

فصل جدید را به تازگی آغاز کرده ای و پس از جام‌های فصل گذشته و جام جهانی، به نظر می‌رسد که در بهترین روزهای فوتبالی ات هستی...

 

بله درست است زیرا من از فوتبال لذت می‌برم، از فوتبال هم تیمی‌هایم و مربی ام، هم در باشگاه و هم در تیم ملی. خوش شانسم و امیدوارم به این روند ادامه دهم.

 

وقتی در 13 سالگی کشورت را به مقصد سن سباستین ترک می‌کردی، فکر می‌کردی این اتفاقات در انتظارت باشد؟

 

رویای من همیشه بردن جام است. جام جهانی از وقتی خردسال بودم رویایم بود، از سال 98 با این رویا زندگی کرده ام و بلاخره توانستم آن را ببرم. وقتی به اتلتیکو آمدم نیز هدفم کسب جام بود و بلاخره امسال توانستیم لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا را کسب کنیم.

 

 

1337016

 

 

در چند روز اخیر حواشی در مورد عدم انتخاب تو در بین نامزدهای دریافت عنوان د بست به وجود آماده است و بسیاری معتقدند بی عدالتی صورت گرفته است.

 

دیگر کاری در این رابطه نمی‌توان انجام داد. این یک عنوان است که فیفا اهدا می‌کند و باعث ناراحتی است که هیچ نماینده ای از قهرمان جهان در آن نیست. امباپه، واران، کانته و ... . راجع به خیلی ها در این رابطه صحبتی نشد و یا من. فکر می‌کنم توپ طلا پرستیژ و تاریخ بیشتری دارد و امیدوارم که بتوانم در این سه ماه تمام تلاشم را برای کسبش انجام دهم.

 

تو الان قهرمان جام جهانی با فرانسه و قهرمان اروپا با اتلتیکو هستی ولی یک سال پیش اوضاع خیلی تفاوت داشت.

 

آن دوره خیلی بد بود. نمی‌دانم. به نظرم همه چیز بد پیش می‌رفت. فکر می‌کردم تقصیر دیگران است و حس و حال خوبی نداشتم. وقتی در زمین خوب نیستم، اوضاعم بدتر هم می‌شود ولی با کمک چولو، هم تیمی‌هایم، گودین و افرادی که وقت زیادی با من سپری می‌کنند، اوضاع عوض شد. سپس دیگو کاستا آمد و کمک زیادی به من در زمین کرد.

 

 

1330800

 

 

برخی منتقدین و کارشناسان معتقدند تو بهترین بازیکن جهان هستی. نظرت چیست؟

 

فوتبال را می‌توان به طرق مختلف تماشا کرد. این که من با مسی، رونالدو، نیمار و امباپه متفاوت هستم مشخص است. در بهترین حالت خود هستم و می‌خواهم پیشرفت کنم. می‌خواهم به کامل ترین سطح خود برسم. 50 گل نخواهم زد ولی سعی می‌کنم به تیمم در حملات کمک کنم.

 

تو چندین بار گفته ای که می‌خواهی بر میزی بنشینی که لیونل مسی و رونالدو روی آن غذا می‌خورند. فکر می‌کنی به این میز رسیده ای؟

 

بله فکر می‌کنم همینطور است. می‌دانم که دیگر بازیکن‌ها هم به این سطح خواهند رسید. از حضور در این جایگاه لذت می‌برم ولی می‌دانم که می‌توانم بهتر هم بشوم. می‌خواهم پیشرفت کنم. می‌خواهم پیروز شوم و به این روند ادامه دهم.

 

برخی معتقدند وقتی تو تصمیم گرفتی در اتلتیکو بمانی، علتش پول بود. آیا این دلیل اصلی بود؟ به هوادارانت در این رابطه چه می‌گویی؟

 

من به این علت در تیم نماندم زیرا پول برای من مهم ترین چیز نیست. من جایی ماندم که همیشه، بیشتر و بیشتر به من عشق ورزیده می‌شود. از اتفاقاتی که در پایان فصل گذشته رخ داد (اشاره به بازی با ایبار که برخی هواداران اتلتیکو، گریزمان را هو کردند) واقعا ناراحت هستم. البته هواداران را درک می‌کنم زیرا حرف های زیادی زده می‌شود. در آن مقطع صحبت نکردم زیرا می‌خواستم تمرکزم روی اتفاقات داخل زمین باشد ولی اینکه برای پول بمانم، به هیچ وجه درست نیست. من در اتلتیکو خیلی خوشحالم، مربی دارم که عاشق من است و به من اعتماد به نفس می‌دهد و هم تیمی‌هایی دارم که به من اعتقاد دارند.

 

 

1327576

 

 

لحظه ای که حس می‌کنی تو هم یک هوادار اتلتیکو هستی چه وقت است؟

 

وقتی که آنها من را تشویق می‌کنند و برایم سرود می‌خوانند، واقعا دلنشین است. یا وقتی علیه شما سوت می‌زنند و پیش خودتان می‌گویید« لعنتی، من عاشق این باشگاه و این ورزشم». بله ناراحت کننده است زیرا شما چیزی درونتان حس می‌کنید. اگر بی اهمیت باشید، با هواداران خداحافظی می‌کنید.

 

درباره مستند لا دسیسیون که در آن تصمیمت برای ماندن در اتلتیکو را اعلام کردی توضیح بده. پس از این مدت، از این کار احساس پشیمانی نمی‌کنی؟

 

نه! می‌دانستم نظرات مثبت و منفی وجود خواهند داشت زیرا اتفاق جدیدی بود ولی این کاری بود که دوست داشتم انجام بدهم و مثل آدامس خوردن کار آسانی نبود. خیلی برایم مهم بود. تصمیمی برای آینده بود، نه یک سال بعد بلکه چهار یا پنج سال بعد.

 

تو در نهایت به بارسلونا پاسخ منفی دادی. به بازی کردن کنار مسی و دیگر بازیکنان بزرگ، شانسی که کمتر برای کسی پیش می‌آید...

 

البته این بزرگی باشگاه ما، بزرگی چولو، بزرگی هم تیمی‌هایم و ... را نشان می‌دهد. اگر آنها بد بودند، من می‌رفتم ولی من به چولو، به باشگاه و به هم تیمی‌هایم اعتماد دارم. می‌خواهم به آنها کمک کنم رشد کنند و به آنها اعتماد دارم که می‌توانیم پیشرفت کنیم."

دیدگاه‌ها