کد خبر : 1554426 | 26 شهریور 1397 ساعت 14:10 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکز بالا در خط دفاعی

تدابیر تاکتیکی ویژه نمازی برای سبزپوشان

دو شکست مقابل پدیده در لیگ و حذفی سبب شد تا ذوب آهن در کورس قهرمانی از صدرفاصله بگیرد و از جام حذفی نیز حذف شود، تیمی که برای جبران، این روزها تمریناتش را در اصفهان ادامه می دهد.

تدابیر تاکتیکی ویژه نمازی برای سبزپوشان

به گزارش "ورزش سه"، در هر دو شکست خانگی ذوب آهن مقابل پدیده مواردی به چشم می خورد که به نظر می رسد نمازی برای بهبود تیمش باید در پی برطرف کردن این مشکلات باشد. ذوب آهن در هر دو بازی تمرکز دفاعی مناسبی نداشت و این یکی از مهمترین دلایلی بود که در دقایق پایانی بازی و در ضد حمله، گلهای بدی را دریافت کرد. هر چند که خود ذوبی ها نیز اعتقاد دارند در کنار این مشکل تیمی، از داوری نیز متضرر شده اند.

 


با این حساب قطعا، امید نمازی نیز خوب می داند که در صورتی که بتواند تمرکز دفاعی تیمش را حل کند و از بازیکنانش بخواهد در همه بازی به وظایف محوله خود متعهد باشند و بی احتیاطی نکنند، ذوبی ها سروسامان خواهد گرفت و از اوضاع و نتایج فعلی رهایی خواهند یافت.

 


به همین دلیل تمرینات این روزهای ذوب آهن به صورت پرفشار برگزار می شود و همه تلاش کادر فنی سبزها این است که بتوانند ذوب آهن را برای مصاف با تیم اهوازی به شرایط بدنی و روحی خوبی برسانند. به این ترتیب باید تا روز شنبه صبر کرد و دید نمازی و ذوب آهن موفقیت را بار دیگر آغاز خواهند کرد یا خیر...

 

دیدگاه‌ها