کد خبر : 1554463 | 26 شهریور 1397 ساعت 16:25 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه ۲ نفره برای تعیین وضعیت تراکتور (عکس)

مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در تمرین امروز جلسه‌ای با مدیر این تیم برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اسدی که به همراه محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی برای افتتاح پرواز تهران- کازان به این شهر روسیه سفر کرده بود، بامداد روز گذشته به تبریز بازگشت تا امور مربوط به تیم را پیگیری کند و تصمیمات لازم برای رفتن جان توشاک و انتخاب سرمربی جدید را بگیرد.

با وجود اینکه جان توشاک بامداد امروز تبریز را ترک کرد، اما هنوز باشگاه تراکتورسازی خبری مبنی بر اخراج از تیم یا رفتن او از ایران را انعکاس نداده ولی به نظر می‌رسد با توجه به اینکه اسدی زودتر از زنوزی از روسیه بازگشته، روز گذشته مذاکراتی برای پایان همکاری با توشاک انجام داده است.

اسدی در تمرین ظهر امروز تراکتورسازی شرکت کرد و ابتدا جلسه‌ای خصوصی با مدیر تیم و اعضای کادر فنی داشت و بر ایجاد وفاق و همدلی تمام اعضای تیم تاکید کرد و بعد از آن در بین بازیکنان حضور یافت و ضمن برشمردن مسائل اخلاقی، رفتاری و همچنین تکریم و احترام بزرگترها، زمینه کسب موفقیت و رسیدن به اهداف مورد نظر تراکتورسازی را تشریح کرد.

 

اما بخش اصلی حضور اسدی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به جلسه چند دقیقه‌ای و دو نفره او با حسن آذرنیا، مدیر تیم ارتباط داشت تا از طریق وی در جریان آخرین وضعیت تیم قرار بگیرد و نظر او و نفرات تیم را درباره آخرین تغییر و تحولات سرمربیگری تراکتور بشنود.

 

1337105

دیدگاه‌ها