کد خبر : 1554541 | 26 شهریور 1397 ساعت 20:38 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود پُر گل نساجی در جام حذفی

شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل شاهین لردگان راهی ۱۶ تیم برتر جام حذفی شدند.

صعود پُر گل نساجی در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و در دیداری که سامان سلطانی قضاوت آن را برعهده داشت، میزبان تیم دسته سومی شاهین لردگان بودند.

حامد لک، حامد شیری، ابوالفضل علایی، مجتبی ممشلی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، احمد عبدالله‌زاده، امید سینگ، علی شجاعی، سید محمد میری و محمدمهدی نظری نفرات منتخب جواد نکونام بودند که ترکیب ابتدایی نساجی مازندران در این دیدار را تشکیل می‌دادند.

 

 

در ترکیب تیم شاهین لردگان هم رضا شهبازی، محسن فتاحی، موسی زاهدی، یاسین حسینی، احمدرضا کریمی، حسین قنبری، مجید حسنی‌، صمد امیری، علی رحیمی، جعفر حسین‌پور و سجاد اندرشکر با نظر محسن لایقی از ابتدا برابر نساجی به میدان رفتند.

 

 

نساجی مازندران که در دیدار اخیر لیگ برتر مقابل پرسپولیس تهران شکست خورده بود، امروز موفق به کسب پیروزی پُر گلی شد و با نتیجه ۵ بر صفر تیم شاهین لردگان را شکست داد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

محمدمهدی نظری(۳ بار در دقایق ۵، ۷ و ۴۰)، مهرداد عبدی(۳۵) و علی شجاعی(۵۰) بازیکنانی بودند که موفق به گلزنی برای نساجی مازندران برابر شاهین لردگان شدند.

 

شاهین مجیدی، فرشاد فرجی و محمد عباس‌زاده سه بازیکن تعویضی نساجی در این مسابقه بودند که به ترتیب جانشین احمد عبدالله‌زاده، رحمان جعفری و محمدمهدی نظری شدند.

 

عکس از: معین نادری

دیدگاه‌ها