کد خبر : 1554654 | 27 شهریور 1397 ساعت 01:30 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: نیمار مقابل لیورپول بازی می کند

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که نیمار در دیدار مقابل لیورپول، در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت.

توخل: نیمار مقابل لیورپول بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که در هر دو دیدار دوستانه اخیر برزیل بازی کرده بود، در دیدار جمعه شب پی اس جی مقابل سن اتین در ترکیب قرار نگرفت. اما اکنون توخل اعلام کرد که این ستاره برزیلی در اولین دیدار تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل لیورپول، از ابتدا بازی خواهد کرد.

نیمار در این فصل در پست شماره 10 برای پاری سن ژرمن بازی کرده اما توخل از اظهارنظر در مورد اینکه آیا او مقابل لیورپول هم در همین پست بازی خواهد کرد یا به عنوان وینگر چپ، خودداری کرد.

او به خبرنگاران گفت:" البته که این را نخواهم گفت. چیزی که قطعی است، این است که او بازی می کند اما در کدام پست، من به شما نخواهم گفت.

 

1330984

 

اعتماد کردن به آنخل دی ماریا، هیچ وقت ریسک نیست. در کدام پست؟ مانند نیمار، در مورد او هم به شما نمی گویم. اگر بگویم، کار لیورپولی ها برای آماده شدن خیلی راحت می شود."

توخل همچنین در مورد اینکه تیمش چقدر در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد، گفت:" می توانیم ساعت ها و ساعت ها در این مورد صحبت کنیم اما این حتی یک سانتی متر هم شما را به قهرمانی نزدیک نمی کند. بی معنی است در مورد اتفاقاتی که سال آینده رخ خواهد داد، صحبت کنیم. ما چالش بازی در اینجا و در این گروه را دوست داریم."

دیدگاه‌ها