کد خبر : 1554678 | 27 شهریور 1397 ساعت 09:14 | 72.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیش مهندس به رویای شفر و استقلال (عکس)

کاپیتان السد یک بار دیگر زهر خود را به مربی آلمانی و رویاهای آسیایی ریخت تا خشم شفر را برانگیزد.

نیش مهندس به رویای شفر و استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تدابیر تاکتیکی وینفرد شفر برای مهار قدرت رهبری و فنی ژاوی هرناندز برخلاف بازی رفت این بار در بازی برگشت خوب جواب داد تا جایی که ستاره پابه سن گذاشته اما باهوش اسپانیایی در جریان بازی نتوانست درخشش دو هفته قبل را داشته باشد اما مهندس این بار نیش خود را نه با پاس های دقیق و بازیسازی بلکه از راه دیگری به شفر و استقلالی ها نشان داد.

 

1337286


ژاوی با کوله باری از تجربه در فوتبال حرفه ای روز دنیا قواعد رهبر بودن در مستطیل سبز را بهتر از هر بازیکنی بلد بود تا جایی که در صحنه اخراج روزبه چشمی توسط داور سنگاپوری فشارهای روانی این بازیکن بیشتر از هر چیزی در تصمیم محمد تقی جعفری تاثیرگذار بود. نکته ای که از چشمان تیزبین وینفرد شفر هم دور نماند تا مربی آلمانی در کنفرانس مطبوعاتی با انتقاد از این رفتار به نحوی انتقام خود از ژاوی را بگیرد.

 

1337285


کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا هر چقدر در برنامه های تاکتیکی اسیر بازی خوب هافبک های استقلال شده بود در مسائل روانی یک گام از همه بازیکنان در زمین پیش بود تا ارزش های خود را این بار متفاوت تر از هر بازی دیگری به رخ بکشد و ثابت کند السد با ژاوی تیمی متفاوت از هر تیم قطری است.

 

دیدگاه‌ها