کد خبر : 1554686 | 27 شهریور 1397 ساعت 10:13 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - آیندهوون

بارسلونا و آیندهوون، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - آیندهوون

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها که فصل را خیلی خوب شروع کرده و در 4 بازی خود در لالیگا تا به اینجا به پیروزی دست پیدا کرده اند، حالا کار خود را در چمپیونزلیگ آغاز خواهند کرد.

 

بارسلونا با تیم‌های اینتر، تاتنهام و آیندهوون هم گروه است و دیدار آسانی در این رقابت ها نخواهد داشت. از همین رو شاگردان والورده می‌دانند که کسب پیروزی در دیدارهای خانگی برایشان از چه اهمیتی برخوردار خواهد بود. هر چند که آیندهوون حریف ضعیف تری نسبت به دیگر دو تیم به نظر می‌رسد ولی مطمئنا این تیم هلندی انگیزه های بسیاری برای کسب موفقیت مقابل قهرمان اسپانیا خواهد داشت و بارسا نیز با علم به این موضوع برای بازی امروز آماده خواهد شد.

 

1337066

 

 

بعید است که آبی اناری ها تغییر خاصی در ترکیب تیمشان ایجاد کنند و انتظار می‌رود با همان ترکیب بازی های قبل که در لالیگا مورد استفاده قرار گرفت در زمین ظاهر شوند. امروز اولین بازی چمپیونزلیگی کوتینیو برای بارسا خواهد بود. ستاره برزیلی فصل گذشته به این تیم پیوست ولی به این علت که در نیم فصل اول برای لیورپول به میدان رفته بود، در نیم فصل دوم نتوانست بارسا را همراهی کند.

 

دو تیم در چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر نرفته اند و این اولین تقابل آنها خواهد بود. حضور دنیس سوارز، سرجی سمپر و مالکوم برای بارسا هنوز مشخص نیست و در آن سو، ماکسیمیلیانو رومرو، دانته ریگو و رایان توماس به علت مصدومیت غایب هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1337300

دیدگاه‌ها