کد خبر : 1554693 | 27 شهریور 1397 ساعت 10:12 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

انگولو کانته، تصویر یک ستاره‌ی فروتن (عکس)

حالا دیگر فوتبال‌دوستی نیست که نداند انگولو کانته ستاره‌ی تیم ملی فرانسه و باشگاه چلسی تا چه حد متواضع و افتاده است. اما بروز و ظهور اخلاق و رفتار کم‌نظیر کانته در دنیای فوتبال، همچنان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته روز شنبه بعد از آنکه در دیدار تیمش چلسی و کاردیف‌سیتی در رقابتهای لیگ برتر به میدان رفته و در جریان پیروزی 4-1 آبی‌های چلسی نقشی کلیدی بازی می‌کند، طبق برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده قصد داشته به پاریس سفر کرده و آخر هفته را در کنار خانواده‌اش سپری کند.


اما هافبک فرانسوی چلسی به قطار سریع‌السیر ویژه‌ی یورو استار دیر می‌رسد و در نتیجه در لندن ماندگار می‌شود. کانته که مسلمانی معتقد است بعد از آن به دنبال مسجدی می‌گردد تا نماز عصر را در آن اقامه کند. کانته با استفاده از موبایل خود، نزدیک‌ترین مسجد را پیدا کرده و با استفاده از وسایل نقلیه‌ی عمومی، همچون فردی عادی به یک مسجد کوچک می‌رود و به نماز می‌ایستد.

 

1337308

 

اما بعد از گذشت چند دقیقه، گروه کوچکی از هواداران فوتبال که در همان مسجد حضور دارند متوجه حضور ستاره‌ی فرانسوی شده و دور او جمع می‌شوند. کانته که بعد از اقامه‌ی نماز قصد ترک مسجد را دارد با اصرار دوست‌دارانش در آن مسجد روبرو می‌شود که او را برای صرف شام به خانه‌ی خود دعوت می‌کنند.


کانته به همراه دوستانی که در مسجد پیدا کرده به خانه‌ی یکی از آنها رفته و پس از صرف شام و گپ و گفت، و البته دقایقی بازی کامپیوتری فیفا، از آنها خداحافظی می‌کند تا برای شرکت در برنامه‌ی تلویزیونی MATCH OF THE DAY تلویزیون بی بی سی به عنوان کارشناس، راهی ساختمان این شبکه شود. برنامه‌ای که به تحلیل و بررسی بازی‌های لیگ برتر انگلیسی می‌پردازد.


این داستان عجیب و باورنکردنی، چهره‌ی واقعی انگولو کانته را بار دیگر به نمایش می‌گذارد. ستاره‌ای که در فرصتی کوتاه توانسته همه‌ هواداران فوتبال را فارغ از ملیت و تعلق خاطر باشگاهی حول یک ستاره‌ی متواضع و خوش‌اخلاق متحد کند.

 

دیدگاه‌ها