کد خبر : 1554721 | 27 شهریور 1397 ساعت 12:04 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی و پدیده و یک درد مشترک

فصل گذشته پارس جنوبی هفته های متمادی صدرنشین بود تا جایی که تصور می شد اگر این تیم قهرمان نشود دست کم دوم یا سوم خواهد شد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد اما پنجم شد.

پارس جنوبی و پدیده و یک درد مشترک

به گزارش "ورزش سه"، درد پارس جنوبی در فصل گذشته بیشتر از آنکه فنی بوده باشد مالی بود. در جریان فصل و به هزار زور و زحمت تنها 50 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شد. آنهایی که از این تیم جدا شده اند و حتی امروز دستیاران مهدی تارتار 50 درصد دیگر از قراردادهای خود را نگرفته اند و قرار است در سری جدید پرداخت ها که دوم مهر ماه خواهد بود با دستیاران مهدی تارتار تسویه حساب شود.

در برخی از بازی های فصل گذشته تیم پارس جنوبی به خصوص در دور برگشت این تیم موقعیت های خوب گلزنی را از دست می داد و حتی از روی نقطه پنالتی قادر به گل زنی نبود. تلاش های مهدی تارتار برای برطرف کردن مشکلات تنها تا جایی پیش رفت که هیچ یک از جلسات تمرین تیم تعطیل نشد اما نمی شد منکر شد صحبت های مهدی تارتار نتوانست دغدغه های ذهنی بازیکنان را کاهش دهد چون این دغدغه تنها با دریافت دستمزد از بین می رفت.

این درد برای تیم پدیده در حال تکرار است. تیمی که در هفته های ابتدایی با هدایت گل محمدی و الهامی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بود و با شایستگی هر چه تمامتر در صدر جدول قرار گرفته است. پدیده می تواند به این اقتدار ادامه دهد اما اگر قرار باشد مشکلات مالی بر تیم سایه بیافکند موقعیتی که به این سختی به دست آمده به راحتی از دست می رود. وعده های داده شده به پدیده ای ها عملی نشده. جزو تبریک شهرداری مشهد به تیم آقا یحیی برای برد در برابر ذوب آهن در جام حذفی و پاداش ناچیزی که به اعضای تیم داده شد. با این روند قطعا پدیده در همان موقعیتی قرار می گیرد که پارس جنوبی جم در آن قرار داشت.


آقا یحیی هم به خوبی می داند حرف های او برای بازیکن آب و نان نخواهد شد و شاگردانش به حق منتظر دریافت دستمزد خود هستند. آیا این موضوع را کسی درک خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها