کد خبر : 1554738 | 27 شهریور 1397 ساعت 12:52 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی و بازیکنان همچنان شاکی از مشکلات مالی

صدرنشین لیگ و احتمال تحریم تمرینات

در صورتی که مشکلات مالی پدیده حل نشود، احتمال دارد کادرفنی و بازیکنان در تمرینات شرکت نکنند.

صدرنشین لیگ و احتمال تحریم تمرینات

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پدیده مشهد در لیگ هجدهم توانسته با عملکرد فوق العاده و نتایج خوبی که کسب کرده چشم ها را به سوی خود جلب کند. شاگردان یحیی گل محمدی بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته نخست از آن پس تمام بازی های خود را برده‌اند و یکی از بهترین های فصل جدید فوتبال ایران بوده اند.


پدیده اما حالا درگیر مشکلاتی که شده که می تواند به این تیم خوب ضربه بزند و آن را به بحران ببرد. صدرنشین کنونی لیگ برتر ایران دچار مشکلات مالی شده، اما مدیران این باشگاه در تلاش هستند که با جذب اعتبار لازم اجازه ندهند تیم خوب شان به بحران برود. از این رو تیم خوب پدیده با یحیی گل محمدی سر و شکل بهتری گرفته که برای همه فوتبالی ها جذاب است اما معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی در انتظار این تیم است.


مدیران باشگاه پدیده در تلاش هستند تا مشکلات رفع و رجوع شود؛ روز گذشته نیز وطن خواه مدیرعامل باشگاه به محل تمرین رفت و با بازیکنان درباره مسائل موجود صحبت کرد. او از خلف وعده های اسپانسر سخن گفت و اینکه آنها به وعده هایشان عمل نکرد که اگر اینطور می شد الان مشکلی وجود نداشت.


در این شرایط احتمال دارد کادرفنی و بازیکنان پدیده امروز حاضر به تمرین نشوند تا راه حلی برای این مشکلات پیدا شود. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون پدیده مشهد رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها