کد خبر : 1554748 | 27 شهریور 1397 ساعت 13:18 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی وعده مدیران برای هفته بعد حساب کرده‌ایم

سیف اللهی: آماده کسب 3 امتیاز در تبریز هستیم

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد مشکلات مالی تیمش حل شود و در ادامه فصل شرایط خوبی برای این تیم رقم بخورد.

سیف اللهی: آماده کسب 3 امتیاز در تبریز هستیم

روح الله سیف اللهی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مسابقه گذشته تیمش با پیکان تهران در جام حذفی بیان کرد: بازی خوبی با پیکان انجام دادیم. خداراشکر می کنم که توانستیم در یک بازی سخت با همدلی پیروز شویم و به دور بعدی جام حذفی برسیم. ما از اول هدفمان صعود بود و حالا باید این روند را ادامه دهیم. تیم ما تیم خوبی است و پتانسیل این را داریم که کار بزرگی در جام حذفی انجام دهیم و شگفتی ساز و قهرمان شویم.


وی درباره شرایط پارس جنوبی قبل از بازی با ماشین سازی عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. خوشبختانه از نظر فنی مشکلی نداریم و کارمان را جلو می بریم و آماده ایم تا یک برد خوب مقابل ماشین سازی به دست آوریم.


هافبک تکنیکی پارس جنوبی ادامه داد: این بازی بیرون از خانه است اما باید بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم. کارمان دشوار است چراکه ماشین سازی با تغییراتی که داشته شرایط بهتری پیدا کرده اما ما با هدف دو باختی که در هفته های ابتدایی داشتیم به تبریز می رویم و امیدواریم آنها را جبران کنیم تا هواداران خوشحال شوند.


سیف اللهی با اشاره به مشکلات مالی پارس جنوبی اظهار داشت: تنها مشکل ما در حال حاضر مسائل مالی است. ما تاکنون هیچ دریافتی نداشتیم اما چک 30 درصد از قراردادهایمان را برای هفته بعد گرفتیم. روی وعده باشگاه حساب کردیم و امیدوارم این مبالغ هفته بعد پرداخت شود و بتوانیم با روحیه و انگیزه بیشتر کارمان را در لیگ برتر دنبال کنیم.


وی در پایان افزود: می خواهم از هواداران خوب پارس جنوبی جم تشکر کنم. آنها همواره به ما انرژی دادند و روحیه مان را بالا بردند. واقعا از حمایت شان ممنونم و امیدوارم امسال در بازی های بعدی شرمنده شان نشویم و بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها