کد خبر : 1554816 | 27 شهریور 1397 ساعت 17:42 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا:

رئال مادرید هنوز هم مدعی اول قهرمانی در اروپاست

میکل آرتتا، مربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم مقابل لیون در لیگ قهرمانان حاضر شد.

رئال مادرید هنوز هم مدعی اول قهرمانی در اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به غیبت یک جلسه ای پپ گواردیولا، این آرتتا بود که به جای او در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده و مدعی شد رئال مادرید بدون رونالدو هم مدعی اول قهرمانی در این مسابقات است.

 

آرتتا گفت: "باعث تعجب است که تیمی 3 بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده است. اینکه مردم ما را یکی از مدعیان قهرمانی در اروپا می دانند یعنی اوضاع مساعد است. این موضوع نه فشار، بلکه باید عامل انگیزشی برای بازیکنان سیتی باشد. ما امیدواریم عملکردی بهتر از 2 فصل گذشته ارائه داده و به مراحل بالاتر صعود کنیم.

 

1337439

 

رئال مادرید مدعی اول قهرمانی در اروپاست زیرا آنها عملکرد خاصی در این رقابت ها داشته و در مواجهه با جزئیات بهتر از دیگران عمل می کنند و دگر تیم ها نیز باید در تلاش برای کم کردن فاصله باشند. فاصله بین تیم ها در لیگ قهرمانان کم شده و اگرچه رونالدو سلاح مهمی است، اما علیرغم نبود او نیز رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان شده است و کار برای همه تیم ها دشوار است.

 

شرایط مالی، دلیل اینکه مردم فکر می کنند ما نیز می توانیم قهرمان اروپا بشویم نیست و این استمرار و تداوم ماست که باعث ایجاد این ذهنیت شده است. لیگ قهرمانان رقابتی بسیار دشوار است و ما مطمئن هستیم فردا یک بازی سخت خواهیم داشت.

 

از نظر من سیتی دارای بهترین بازیکن جهان است. من نقاط ضعف و قوت آنها را می دانم و این بازیکنان را با هیچ گروه دیگری عوض نمی کنم. اگرچه مردم در مورد مبالغی که سیتی خرج کرده صحبت می کنند، اما عطش بازیکنان برای موفقیت فوق العاده است و شما باید فضای بی نظیر داخل باشگاه را نیز مشاهده کنید."

دیدگاه‌ها