کد خبر : 1554907 | 28 شهریور 1397 ساعت 10:13 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ایکاردی: اینتر می‌تواند با تمام تیم‌ها رقابت کند

مائورو ایکاردی، کاپیتان اینتر پس از پیروزی 2-1 تیمش مقابل تاتنهام مدعی شد که آنها قادر به رقابت با هر تیمی در جهان هستند.

ایکاردی: اینتر می‌تواند با تمام تیم‌ها رقابت کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که پس از 7 سال در چمپیونزلیگ حاضر می‌شد، شب گذشته موفق شد با دو گل دیرهنگام ایکاردی و متیاس وسینو، کامبکی دیدنی زده و سه امتیاز را کسب کند. آنها در سری آ نمایش خوبی نداشته و تنها 4 امتیاز از 4 بازی خود کسب کرده اند. شب گذشته نیز تا دقیقه 85 بازی را باخته بودند که با گل دیدنی ایکاردی به بازی برگشتند و وسینو 3 امتیاز را برایشان کسب کرد. ایکاردی که اولین بازی اش در چمپیونزلیگ را انجام می‌داد، پس از بازی مدعی شد که تیمش می‌تواند  با بزرگان اروپا رقابت کند.

 

 

1337563

 


او گفت:" ما می‌دانستیم که تیم قدرتمندی هستیم و می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم، 3 ماه بود که منتظر این بازی بودیم و پیروزی که کسب کردیم، در لیگ به ما قدرت می‌دهد. بازی مثل این در چمپیونزلیگ باعث می‌شود شرایط شما خیلی بهتر شود ولی پیروزی در یک بازی یعنی هیچ. باید آرامش خود را حفظ کنیم، از این روحیه خوب ایجاد شده استفاده کنیم و با رویکردی مثبت در بازی روز شنبه مقابل سامپدوریا ظاهر شویم. در چند هفته اخیر شرایط خوب نبود ولی این بازی به ما اعتماد به نفس داد. وسینو قبلا هم گل مهم برایمان زده بود ولی از همه چیز مهم تر کسب 3 امتیاز در این بازی بود."

دیدگاه‌ها