کد خبر : 1554918 | 28 شهریور 1397 ساعت 10:27 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

آماده باش مدعیان گمنام توسط برانکو (عکس)

برانکو با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی و البته محرومیت ستاره‌های تیمش برابر السد در جدال نیمه نهایی با چالش بزرگی مواجه است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در طول یک سال اخیر با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی موفق به جذب بازیکن نشده و در این بین با صعود به مرحله نیمه نهایی با چالش بزرگتری نیز مواجه شده است؛ برانکو برای جدال با السد قطر قادر به سود بردن از کمال کامیابی نیا و محمد انصاری نخواهد بود و البته نگران مصدومیت احتمالی بازیکنانش نیز باید باشد.


اتفاقی که یک آماده باش بزرگ برای بازیکنان گمنام و نیمکت نشین محسوب خواهد شد تا از این فرصت طلایی برای نمایش توانایی خود سود ببرند. در این عکس که بازیکنان کمتر به کار گرفته شده برانکو در این فصل مشاهده می‌شود، مشهورترین چهره‌ها شایان مصلح و محسن ربیع خواه هستند. شایان در جدال با الدحیل در دقایق پایانی با توجه به مصدومیت حسین ماهینی به زمین آمد و نمایش موفق از خود به جا گذاشت. وضعیت ربیع خواه اما برای حضور در ادامه فصل در ابهام قرار دارد. تلاش کادرپزشکی و بدنسازی تیم برای بازگرداندن این هافبک مصدوم همچنان ادامه دارد و او به تازگی تمرینات سبک گروهی را پشت سر می‌گذارد و البته همچنان بعید است بتواند به دیدار حساس مقابل السد قطر برسد.

 


مهدی شریفی نیز با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود. شاهین عباسیان بازیکن ملی پوش امید سرخپوشان هم علیرغم تجربه کم در تلاش برای حضور در ترکیب این تیم است و سعید حسین پور نیز مدعیان بزرگی را در خط میانی برای حضور در ترکیب می‌بیند و از شانس رقابتی کم اما انگیزه بالایی برخوردار است. چهره تاثیرگذار دیگر حاضر در این تصویر سیامک نعمتی است؛ ستاره این فصل سرخپوشان که در جدال برگشت مقابل الدحیل محروم بود و البته طعم گلزنی در دوحه برابر السد را چشیده است. باید دید برانکو برای این دیدار حساس در نهایت موفق خواهد شد از سربازان گمنام خود در قامت یک ستاره برای عبور از این خان بزرگ و تاریخی سود ببرد یا خیر.


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها