کد خبر : 1554964 | 28 شهریور 1397 ساعت 13:16 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

روبن: بایرن می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ بشود

آرین روبن ستاره‌ی بایرن مونیخ می‌‌گوید این تیم برای فتح دومین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باید از اشتباهات گذشته‌ی خود درس عبرت بگیرد.

روبن: بایرن می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ بشود

به گزارش "ورزش سه"، روبن، وینگر 34ساله‌ی هلندی بایرن در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2011-2012 با از دست دادن یک پنالتی حساس، یکی از تلخ‌ترین لحظات دوران فوتبالی خود را تجربه کرد. پنالتی‌ای که روبن از دست داد باعث شد چلسی در ورزشگاه  آلیانس آرنا، خانه‌ی بایرن مونیخ جام قهرمانی را درحالیکه هواداران بایرن اشک می‌ریختند بالای سر ببرد.


اما روبن یک سال بعد در تمامی رقابتها درخشان ظاهر شد تا در فصل رویایی بایرن مونیخ، علاوه بر لیگ قهرمانان اروپا در بوندس‌‌لیگا و جام حذفی آلمان هم به قهرمانی رسیده و در یک فصل سه جام را فتح کند.


روبن اما از آن زمان تا امروز در فتح دومین جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده و با اینکه بایرن در پنج فصل اخیر این رقابتها چهار بار به مرحله‌ی نیمه‌نهایی راه یافته اما دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده است.


روبن در گفتگو با وبسایت گل در این باره گفت:" نمی‌دانم این آخرین فرصت من برای قهرمانی در لیگ قهرمانان خواهد بود یا نه. فقط زمان است که جواب این سوال را مشخص خواهد کرد. در هر صورت، این فصل یک فرصت دیگر برای قهرمانی در این رقابتها است. شکی نیست که هدف ما ارائه‌ی بهترین بازی‌ها و کسب بهترین مقام ممکن است. ما به قهرمانی چشم دوخته‌ایم. ولی رقابتها تازه آغاز شده و ما در اولین مرحله یعنی مرحله‌ی گروهی هستیم. امسال می‌خواهیم در هر مرحله و هر مسابقه به همان مرحله فکر کنیم. اولین هدف ما صعود مطمئن از مرحله‌ی گروهی خواهد بود".


روبن در ادامه گفت:" هر تیمی باید از اشتباهات و اتفاقات منفی گذشته درس بگیرد و با تحلیل همه‌ی ناکامی‌های قبلی راهی به سوی موفقیت پیدا کند. در مراحل پایانی لیگ قهرمانان، کوچکترین جزئیات است که نتیجه‌ی بازی‌ها را تعیین خواهد کرد. بعضی وقتها مقصر اشتباهات خود تیمها و فوتبالیستها هستند ولی بعضی وقتها هم هست که شرایط بیرونی نتایج را رقم می‌زند و از دست هیچکس کاری ساخته نیست".

دیدگاه‌ها