کد خبر : 1555072 | 29 شهریور 1397 ساعت 01:22 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین بایرن مونیخ در خانه بنفیکا

بایرن مونیخ در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان در خانه بنفیکا به پیروزی 2-0 رسید.

پیروزی شیرین بایرن مونیخ در خانه بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نیکو کوواچ در این دیدار کار چندان دشواری نداشتند و در نهایت توانستند با گل های روبرت لواندوفسکی و رناتو سانچس به پیروزی برسند.

بایرن بازی با هجومی آغاز کرد و تنها 10 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی پاس در عرض داوید آلابا، توپ در محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید و او هم با یک ضربه دقیق از بین مدافعان حریف، دروازه را باز کرد.

 

 

1337810

 

برتری بایرن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب چند موقعیت خوب گلزنی شد اما نتوانست از آنها استفاده کند و به این ترتیب نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

حملات بایرن در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این بار هم خیلی زود به گل رسیدند. این بار روی ارسال خامس از سمت چپ بود که توپ در مقابل دروازه به رناتو سانچس رسید و او هم با یک ضربه ساده، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1337811

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و می توانست در دقیقه 60 یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش عالی مانوئل نویر، مانع گلزنی دیاس شد.

در ادامه بار دیگر بازیکنان بایرن توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حداقل سه موقعیت بسیار خوب برای زدن گل سوم داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی در نهایت با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها