کد خبر : 1555077 | 29 شهریور 1397 ساعت 09:32 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: اگر VAR بود، رونالدو اخراج نمی‌شد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس معتقد است که اگر سیستم کمک داور ویدیویی در فوتبال مورد استفاده قرار می‌گرفت، کریستیانو رونالدو از زمین اخراج نمی‌شد.

آلگری: اگر VAR بود، رونالدو اخراج نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در اولین بازی چمپیونزلیگی خود برای یوونتوس که با برتری 2-0 یووه در مستایا همراه بود، از زمین بازی اخراج شد. طبق نظر داور او موهای جیسون موریو، مدافع والنسیا را کشیده بود و با کارت قرمز مستقیم از سوی فلیکس بریش روبرو شد. آلگری که در گذشته مخالف کمک داور ویدیویی بود، حال مدعی شد که در صورت استفاده از این سیستم، ستاره تیمش اخراج نمی‌شد.

 

 

1337790

 

 

او گفت:" تنها می‌توانم بگویم که کمک داور ویدیویی به داورها در تصمیم گیری کمک کرده است. ناراحتیم زیرا بازیکن مهم مان را حداقل برای یک بازی از دست خواهیم داد."

 

یووه با 2 ضربه پنالتی پیانیچ موفق شد 3 امتیاز بازی را کسب کند و آلگری در ادامه گفت:" تا وقتی رونالدو اخراج شد، خوب بودیم ولی سعی کردیم پس از آن نیز فوتبال خودمان را بازی کنیم و دو گل هم زدیم. بازی کردن در اینجا آسان نبود زیرا والنسیا حمله می‌کرد و تمام استادیوم از آنها حمایت می‌کردند. فکر می‌کنم بچه‌ها خوب کار کردند، به خصوص از این جهت که فوتبال خوبی ارائه کردیم. بازی را در دست گرفتیم و سه امتیاز را کسب کردیم."

دیدگاه‌ها