کد خبر : 1555246 | 30 شهریور 1397 ساعت 11:11 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کنفرانس خبری یک بازی در زمانی عجیب و غریب

جلالی: هر سال بهترین‌های پیکان را می برند

کنفرانس خبری بازی پیکان و صنعت نفت به دلیل برخی ناهماهنگی ها در زمانی غیرمعمول و چندساعت پیش از آغاز بازی برگزار شد.

جلالی: هر سال بهترین‌های پیکان را می برند

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی سرمربی پیکان با وجود مسافرت به آبادان به دلیل ناهماهنگی های موجود در برگزاری کنفرانس قبل از بازی امروز و در حالی که بازی ساعت 19:30 برگزار می شود به احترام خبرنگاران آبادانی به سالن آمد. او درباره بازی گفت:« امیدواری ام این است که بازی خیلی خوبی شود که تماشاگران خوب و خونگرم آبادان بتونند از آن لذت ببرند.» او افزود:«ما با توجه با آگاهی هایی که نسبت به بازی داریم امیدواری زیادی داریم که بتوانیم بازی موفقی انجام بدهیم.  آماده این بازی هستیم و تقریبا می توانم بگویم غیر از سعید واسعی که آسیب دیده است بقیه یارانمان را هم در اختیار داریم.»


جلالی در پاسخ خبرنگاری که پرسید چرا برخی تیم های مثل پیکان، پارس جنوبی و...در ابتدای فصل صدرنشین می شوند و بعد نمی توانند این موقعیت را حفظ کنند گفت:«سوال خیلی خوب و عمیقی است.اگر واقعا همین موضوع رصد بشود به فوتبال هم کمک می کند.اما  برای پاسخ دادن به این سوال صرفا متمرکز می شوم روی پیکان چون من از تیم های دیگر اطلاع ندارم. درباره پیکان اما پارامترهایی که باعث می شود یک تیم به موفقیت برسد پیکان همه آن پارامترها را ندارد.»


او افزود:«زمانی باشگاه پیکان فکر می کرد با بودجه بهتر می تواند رتبه بالاتر بیاورد اما وقتی این تیم سرمایه گذاری زیاد کرد سقوط کرد. سه سال پیش در جلسه ای که داشتیم مدیران پیکان گفتند ما دیگر آن سیاست بریز و بپاش را نداریم.به هر جهت برای موفقیت و قهرمانی اینکه در مراکز تصمیم گیری فوتبال صاحب قدرت باشید پارامتر مهم است. صاحب تماشاگر باشید یک پارامتر مهم است و می توانم بگویم حداقل در طول فصل 10 امتیاز، امتیاز تماشاگر است. ما که این پارامترها را نداریم در برخی موارد روی این مسایل امتیاز از دست می دهیم.»


جلالی همچنین گفت:« ما این ها را نداریم.اینکه  در حوزه رسانه صاحب قدرت یا پایگاه قوی باشید پارامتر است اما ما در عوض چیزهایی داریم، از نظر امکانات یک تیم نسبتا خوبی هستیم. شاید امکانات کمی قدیمی هست اما خوب است. محل تمرین جایی که کار می کنیم مشخص است و از همه مهمتر تیم های پایه ما است. ما چرخه تولید را فعال کردیم. سه سال است در این باشگاه هستم در پایان هر سه سال بهترین یاران ما را بردند اما  توانستیم همان سطح را حفظ کنیم. یک تیم را اگر سه بازیکنش را ببرند شاید برایش فاجعه رخ بدهد  اما ما در هر فصل بین سه تا هفت بازیکن خوبمان را از دست می دهیم. »


سرمربی پیکان در ادامه افزود:«ما از طریق فعال کردن چرخه تولید و آرامش درون سیستمی موفقیت هایی کسب کرده ایم. تماشاگر حسن های زیادی دارد اما گاهی ضررهایی هم دارد. ما این حسن را نداریم  در عوض  می توانیم آرامش درون سیستمی را داشته باشیم. رابطه خیلی خوب و نزدیکی بین بازیکنان و کادرفنی  و مدیران باشگاه است و همه به این آگاهی رسیده ایم که  منافع مشترکی داریم . »

 

دیدگاه‌ها