کد خبر : 1555340 | 30 شهریور 1397 ساعت 18:16 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

گفتم برای قهرمانی می جنگیم

نمازی: قولی برای قهرمانی ذوب‌آهن به کسی ندادم

سرمربی تیم ذوب آهن در نشست پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

نمازی: قولی برای قهرمانی ذوب‌آهن به کسی ندادم

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی در این نشست درباره شرایط تیمش گفت: بازی اولی است که در این فصل در خوزستان به میدان می‌رویم مقابل تیمی که در زمین خود نتایج بدی نمی‌گیرد و مطمئناً برای ما بازی مشکلی خواهد بود. تلاش می‌کنیم با پیروزی از زمین خارج شویم و به دنبال سه امتیاز هستیم.


او درباره شرایط ذوبی ها ادامه داد: لیگ را خوب آغاز کردیم، اما کمی دچار بدشانسی شدیم. داوری‌ها هم به ما ضربه زده و این را کارشناسان داوری تأیید کرده‌اند. امیدوارم شانس به ما رو بیاورد و نتایجی را که مستحق آن هستیم، کسب کنیم. مجموعه باشگاه ذوب‌آهن و کادر فنی زحمت می‌کشند و با اینکه در رتبه هشتم جدول هستیم، به رسیدن به رتبه‌های بالای جدول و قهرمانی امید داریم و تلاش می‌کنیم فردا بهترین نتیجه را کسب کنیم.


سرمربی ذوبی ها درباره قول قهرمانی این تیم به مدیران و هواداران تیم گفت: من به کسی قول قهرمانی نداده‌ام. گفتم هدف یک تیم از جمله ذوب‌آهن که سال گذشته به مقام دومی جدول رسیده، این است که برای قهرمانی بجنگد. در فوتبال تضمینی نیست، اما قول دادم بیشترین تلاش را برای رسیدن به بالاترین رده‌های جدول و قهرمانی داشته باشیم. بازیکنان خوب کار می‌کنند، اما کمی دچار بدشانسی و نیز بی‌عدالتی می‌شویم. مطمئناً‌ به هدفی که می‌خواهیم، می‌رسیم.


نمازی درباره کیفیت زمین چمن ورزشگاه های لیگ برتری نیز گفت: تیم‌ها زمین تمرین مناسبی هم ندارند که این را در خارج از کشور نمی‌بینید. استعدادهای خیلی خوبی در این کشور داریم که اگر امکانات و مربیان خوبی داشته باشیم، می‌توانیم آنها را پرورش داده و به سطح بالای فوتبال دنیا برسیم. ما یک زمین استاندارد داریم که شاید مختص استقلال و پرسپولیس باشد، اما مثلاً زمین سایپا کیفیت پایینی دارد. هر هفته مربیان درباره چمن و امکانات ورزشگاه‌ها صحبت می‌کنند که باید بهتر شود. ما می‌توانیم از استعدادهای موجود در کشور استفاده و روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم.


او ادامه داد: اگر بخواهیم کلی صحبت کنیم، امکانات ما خیلی پایین‌تر از بقیه دنیاست. من سابقه کار در آمریکا را دارم. تیم‌های لیگ دسته دومی و سومی این کشور هم امکانات بهتری نسبت به استقلال و پرسپولیس دارند. ذوب‌آهن از معدود باشگاه‌هایی است که امکانات خوبی دارد و از این بابت خوشحالم.


نمازی در پاسخ به این سوال که فوتبال آمریکا با وجود اینکه این رشته ورزش اول آمریکا نیست نیز در حال پیشرفت است اما این اتفاق برای فوتبال ایران نمی‌افتد، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری که آنجا می‌شود را در اینجا نمی‌بینید، MLS یک لیگ مرکزی است که تیم‌ها توسط خود لیگ اداره می‌شوند، مالک‌ها پول‌ها را در یک سبد قرار می‌دهند و این پول‌ها بین تمام باشگاه‌ها پخش می‌شوند و هر تیمی سقف قرارداد دارد که از حد آن بالاتر نمی‌رود. هر باشگاه هم می‌تواند یکی دو بازیکن تراز اول با پول خود مالک دریافت کند که در این راستا می‌بینید فوتبالیست‌هایی مثل زلاتان  ابراهیموویچ، دیوید بکهام و تیری‌هانری جذب این لیگ می‌شوند. تمامی این مسائل باعث شده علاقه مردم بیشتر شود. میانگین هواداران حاضر در لیگ آمریکا 22 هزار نفر است و آنجا مثل ایران نیست که برای بازی پرسپولیس و استقلال 30، 40 هزار نفر بروند ولی برخی بازی ها تعداد کمی به تماشای بازی بروند. کمترین مسابقه در آنجا 18 هزار هوادار دارد و میانگین هواداران تیم آتلانتا 50 هزار نفر است.


سرمربی ذوب‌آهن در رابطه به اختلافاتی که بین او و کی‌روش به وجود آمده بود تصریح کرد: مشکلی با شخص کی‌روش ندارم و سه سال و نیم با او کار کردم و رابطه خوبی داشتیم اما زمانی که من رفتم او از این بابت ناراحت بود و پس از آن ارتباط ما قطع شده است. من هم کار را انجام می‌دهم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها