کد خبر : 1555343 | 30 شهریور 1397 ساعت 18:24 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

اردوی تهران به ما کمک می کند؛

یزدی: امیدوارم همه تیم ها از ذوب آهن الگو بگیرند

سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ذوب آهن به تمجید از حریف و البته ابراز رضایت از شرایط فعلی تیم خود پرداخت.

یزدی: امیدوارم همه تیم ها از ذوب آهن الگو بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، گفت: می‌دانیم بازی سختی با ذوب آهن داریم. آنها چند بازی است که نتیجه نگرفتند اما ما شرایط خوبی داریم و از تعطیلی لیگ در اردوی تهران استفاده کردیم. در بازی فردا هم می‌خواهیم خوب و حساب شده بازی کنیم. باید مقابل ذوب نتیجه بگیریم. امتیازات این بازی در ادامه مسابقات به ما کمک می کند.


وی در مورد اردوی تهران هم گفت: ما اردوی خوبی در تهران داشتیم و در ۸ روز ۱۷ جلسه تمرین را برگزار کردیم. در این اردو بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و ۲ بازی تدارکاتی هم انجام دادیم که فارغ از نتیجه توانستیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و امیدوارم این موضوع در ادامه راه به ما کمک کند.

یزدی درباره محرومان تیمش در بازی فردا اظهار داشت: سرپرست و مربی ما محروم هستند اما بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره تیم ذوب آهن افزود: این تیم از تیم‌های خوب فوتبال ایران در این چند سال است و تغییرات بسیار کمی در بین بازیکنانش داشته است هر چند که در کادرفنی تغییراتی انجام شده است. این موضوع نشان می دهد که این تیم چقدر هماهنگ است. ذوب آهن از تیم های خوب و با ساختار فوتبال ایران است و امیدوار هستم سایر باشگاه ها هم از این تیم الگوبرداری کنند و شرایط خوبی را برای خودشان رقم بزنند.

او درباره احتمال بازی دادن به یونس دلفی و مجتبی رمضانی هم گفت: نمی توان گفت که قرار است خیلی در ترکیب تغییرات بدهیم. ما به دلایل مالی نتوانستیم خیلی بازیکن بگیریم و نواقصی در این امر داشتیم. البته بازیکنانی که گرفتیم هم همگی خوب و با انگیزه هستند و امیدوارم در ادامه مسابقات به ما کمک کنند و شرایط خوبی را رقم بزنند.

دیدگاه‌ها