کد خبر : 1555389 | 30 شهریور 1397 ساعت 21:11 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری لالیگا به برگزاری بازی در آمریکا

خاویر تباس، رئیس لالیگا با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال اسپانیا به برگزاری بازی‌های لیگ این کشور در آمریکا، نسبت به این موضوع ابراز امیدواری کرد.

امیدواری لالیگا به برگزاری بازی در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، در طول پیش فصل که جامی دوستانه در امریکا برگزار می‌شد، توافقی بین لالیگا و آمریکایی ها برقرار شد که طبق آن، دیداری در ژانویه در آمریکا برگزار خواهد شد. دو باشگاه خیرونا و بارسلونا اعلام آمادگی کرده اند که چنین دیداری را در خارج از اسپانیا برگزار کنند ولی فدراسیون با این موضوع مخالفت رسمی کرد. حال تباس بار دیگر در این رابطه، ابراز امیدواری کرد.

 

او گفت:" چیزی که از ما خواسته شده، مدارک و مستندات بیشتر است که من آنها را آماده خواهم کرد. من با یکی از کمیته ها جلسه داشتم و فرصت نکردم نامه طولانی فدراسیون را بخوانم. نامه را خواهیم خواند و خودمان را آماده خواهیم کرد. من هنوز خوشبینم که این مشکلات حل شود و باید ببینیم در چه مقطعی این مشکل حل خواهد شد.

 

لوئیس روبیالس (رئیس فدراسیون اسپانیا) با موضوع مخالفت نکرده است ولی اطلاعات و مستندات بیشتری می‌خواهد تا هرگونه مشکل قانونی را حل کند. مشخصا، آنها تمایل چندانی ندارند ولی من واقعا خوشبین هستم."

دیدگاه‌ها