کد خبر : 1555509 | 31 شهریور 1397 ساعت 12:04 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان کولاکوویچ می خواهند زنده بمانند

ایران-کانادا؛ بازی مرگ و زندگی در صوفیه

تیم ملی والیبال ایران در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز عصر امروز به مصاف کانادا می‌رود.

ایران-کانادا؛ بازی مرگ و زندگی در صوفیه

به گزارش "ورزش سه"، شروع کار والیبالیست های ایرانی در صوفیه تلخ بود. شکست سنگین برابر بلغارستان باعث شد امیدهای کولاکوویچ و تیمش برای صعود به دور سوم و جمع ۶ تیم برتر جهان کمرنگ شود. 


با اینکه با برد در بازی دیشب ایران می توانست گام بلندی به سوی صعود بردارد، هنوز چیزی تمام نشده و کولاکوویچ هم بعد از باخت برابر بلغارستان گفت تیمش را برای ۲ بازی حساس مقابل کانادا و آمریکا آماده می کند.


با توجه به اینکه ۴ تیم صدرنشین به علاوه ۲ تیم برتر از ۴ گروه ۶ تیم نهایی را تشکیل می دهند، شاگردان کولاکوویچ برای صعود محکوم به برتری مقابل کانادا هستند. این تیم از منطقه آمریکای شمالی تاکنون ۳ برد کسب کرده و دیروز هم در اولین گام در مرحله دوم ۳ بر یک برابر آمریکا شکست خورد. 


استفان آنتیگا که در دوره قبل با لهستان قهرمانی در جهان را تجربه کرد، این دوره با حضورش روی نیمکت کانادا، مردم این کشور را به شگفتی سازی امیدوار کرده بود. آنها نیز برای اینکه اندک امیدهای خود را برای صعود حفظ کنند، باید یک برد ۳ امتیازی برابر ایران داشته باشند.


جدال امروز را می توان بازی مرگ و زندگی برای هر ۲ تیم دانست که در صورت شکست دیگر امیدی برای زنده ماندن باقی نمی ماند.


آخرین رویارویی ایران و کانادا به ۲ هفته قبل برمی گردد که در جریان تورنمنت اسلوونی، ایران ۳ بر ۲ از این تیم شکست خورد. حالا اما شرایط متفاوت است و معروف و یارانش خوب می دانند قبل از نبرد سخت مقابل آمریکا محکوم به کسب یک برد مقتدرانه مقابل کانادا هستند.


این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در صوفیه بلغارستان آغاز می شود و باید امیدوار بود که شاگردان کولاکوویچ نمایشی بهتر از بازی دیشب را به اجرا بگذارند و تا روز آخر امیدوار بمانند.

دیدگاه‌ها