کد خبر : 1555622 | 31 شهریور 1397 ساعت 16:47 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

آسمان آزادی قرمز می شود؟

پلن هوایی پرسپولیس برای بازی سپیدرود (عکس)

کادرفنی تیم پرسپولیس تمرینات ویژه ای را برای پیشرفت بازیکنان در سرزنی تدارک دیده اند.

پلن هوایی پرسپولیس برای بازی سپیدرود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بیش از یک سال تیمش را با سیستم 442 خطی به زمین می فرستاد و طبیعتا اکثر حملات پرسپولیس نیز از کناره ها روی می دادند. در چنین شرایطی خط حمله به بازیکنان سرزنی احتیاج داشت و به همین دلیل، کادرفنی تیم پرسپولیس تلاش می کرد تا مهارت سرزنی را در بین بازیکنان بهتر و بهتر کند.

 

حالا با تغییر سیستم همچنان تمرینات ویژه برای ارتقای این قدرت ادامه دارد. برانکو به خوبی بر ارزش کرنرها و ضربات ایستگاهی واقف است و می داند این موقعیت ها می توانند گره مسابقه را باز کنند؛ همانطور که در بازی با الدحیل سیدجلال حسینی توانست روی ضربه کرنر گلزنی کند. گل سیدجلال با ضربه پا به دست آمد اما در کاشته ها و کرنرها عملا استفاده از ضربه سر اهمیت بیشتری دارد و بازیکنان اکثرا در موقعیت هدزدن قرار می گیرند.

 

1338470

 

پرسپولیسی ها در بازی با سپیدرود رشت نیز می خواهند علاوه بر زمین، روی آسمان هم موفق باشند و با  اقتدار بیشتری برابر تیم علی کریمی بازی را به پیش ببرند. در دیدار مقابل دیگر تیم شمالی، علیپور توانست با ضربه سر قفل دروازه این تیم را بشکند. فصل قبل هم کمال کامیابی نیا روی سانتر مسلمان موفق به این کار در بازی با سپیدرود شده بود.

 

 

 

1338471

 

1338472

 

1338473

دیدگاه‌ها