کد خبر : 1555630 | 31 شهریور 1397 ساعت 17:08 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین های کمال و انصاری تست می شوند؟

پرسپولیس قبل از بازی با السد باید در دو بازی لیگ به مصاف سپیدرود رشت و استقلال برود. دو بازی مهم که نتیجه آنها بر وضعیت روحی بازیکنان پرسپولیس برای بازی مهم با السد تاثیرگذار خواهد بود.

جانشین های کمال و انصاری تست می شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به مصاف السد قطر می رود که کامیابی‌ نیا و انصاری را به عنوان دو بازیکن اصلی خود در اختیار نخواهد داشت. این موضوع به علاوه محرومیت برانکو از مربیگری در کنار زمین دغدغه اصلی هواداران و مربیان پرسپولیس برای بازی حساس نیمه نهایی آسیا خواهد بود. بدین ترتیب پرسپولیس برای اولین بار با ترکیبی جدید مقابل السد حاضر خواهد شد مگر اینکه برانکو بخواهد در دو بازی لیگ ترکیب بازی با السد را به امتحان بگذارد.

احتمال اینکه برانکو بازی حساس دربی را فدای بازی السد کند نزدیک به صفر است. اما می توان انتظار داشت که مربی سرخپوشان بازی با سپیدرود را به فرصتی برای امتحان ترکیب احتمالی بازی با السد کند وجود دارد. اگرچه برانکو در دوران مربیگری اش در پرسپولیس نشان داده که حتی ساده ترین بازی ها را نیز فدای بازی دیگری نمی کند و همواره چشم به اولین بازی پیش رو دارد اما چه بسا انتظار هواداران پرسپولیس نیز این باشد که این مربی برای جلوگیری از اتفاقی نظیر باخت سنگین مقابل الهلال در نیمه نهایی فصل قبل، ترکیبی بدون کامیابی نیا و انصاری را در بازی مقابل سپیدرود به میدان بفرستد.


هر چند بسته بودن دست برانکو برای مربی السد نیز از وسوسه هایی است که می تواند سرمربی سرخپوشان را برای استفاده از ترکیب همیشگی اش در دو بازی آینده ترغیب کند.

دیدگاه‌ها