کد خبر : 1555659 | 31 شهریور 1397 ساعت 19:20 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین شروع تاریخ لیورپول در لیگ برتر

لیورپول 3-0 ساوتهمپتون، بازگشت قدرتمندانه به صدر

لیورپول در دیداری کاملا برتر با سه گل بر ساوتهمپتون غلبه کرد و با یک بازی بیشتر موقتا جای چلسی را در صدر جدول گرفت.

لیورپول 3-0 ساوتهمپتون، بازگشت قدرتمندانه به صدر

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از کسب 5 پیروزی متوالی در شروع لیگ برتر و با قرار گرفتن در رده دوم جدول آن هم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به چلسی میزبانی از ساوتهمپتون را بر عهده داشت. تیم سیزدهم جدول که از 5 بازی خود 5 امتیاز اندوخته بود.

 

 

1338515

 

 

لیورپول بازی را مطابق انتظار هجومی آغاز کرد و در همان شروع دیدار روی حرکات صلاح، فیرمینو و مانه یکی دو موقعیت خوب را خلق کرد اما به گل ختم نشدند تا اینکه دقیقه 10 بازی یک گل به خودی قرمزها را پیش انداخت.

ضربه شقیری به سمت دروازه در میانه راه به مدافع ساوتهمتون برخورد کرد و سپس در ادامه با برخورد به بدن هوت راهی دروازه شد.

 

 

1338519

 

 

دقیقه 20، لیورپول روی همکاری عالی فیرمینو و صلاح می توانست به گل برسد اما مدافع میهمان قبل از صلاح توپ را راهی کرنر کرد. همین کرنر به گل دوم لیروپول بدل شد. ضربه سر ماتیپ روی ارسال عالی آرنولد به کنج دروازه ساوتهمپتون رفت.

 

 

1338513

 

 

لیورپول تیم برتر میدان بود و می توانست توسط مانه و صلاح به دو گل دیگر هم دست یابد اما هر بار با بدشانسی موقعیت ها از دست می رفت تا اینکه دقیقه 46 فاصله به سه گل رسید.

کاشته شقیری پس ازبرخورد به تیر دروازه روی خط فرود آمد اما صلاح زودتر از مدافعان ساوتهمپتون توپ را وارد دروازه کرد تا لیورپول با برتری 3-0 به رختکن برود.

 

 

1338533

 

 

لیورپول نیمه دوم را هم مسلط آغاز کرد. بین دو نیمه کلوپ تصمیم به بیرون کشیدن شقیری و میدان دادن به میلنر گرفت. ده دقیقه پس از شروع نیمه دوم نیز فن دایک به دلیل مصدومیت جای خود را به گومز داد.

 

لیورپول توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها با نفوذهای رابرتسون از چپ و صلاح از راست اقدام به خلق موقعیت می کرد اما ضربات راهی به دروازه پیدا نمی کردند. ساوتهمپتون نیز آشکارا توان و نیروی لازم برای ایجاد فشار روی دروازه میزبان قدرتمند خود نداشت.

دقیقه 70 نبی کیتا به جای واینالدوم وارد زمین شد تا میانه میدان لیورپول صاحب یک نیروی تازه نفس شود. 

لیورپول دقیقه 87 به گل چهارم هم رسید اما گل صلاح به علت آفساید مردود اعلام شد تا قرمزها با همان سه گل نیمه اول پیروز بازی شوند. این بهترین شروع تاریخ لیورپول در لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها