کد خبر : 1555662 | 31 شهریور 1397 ساعت 19:24 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 1-1 وولورهمپتون

توقف غیرمنتظره منچستریونایتد برابر وولورهمپتون

یونایتد در دیداری نه چندان جذاب و در حالی که ابتدا پیش افتاده بود در نهایت در خانه برابر وولوز متوقف شد.

توقف غیرمنتظره منچستریونایتد برابر وولورهمپتون

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد فصل را خوب شروع نکرد و از سه بازی اول خود صاحب دو شکست و یک پیروزی شد اما دو برد متوالی در هفته های اخیر باعث شد تا شیاطین سرخ به وضعیت خود در جدول سر و سامانی دهند و تا رتبه هشتم بالا بیایند. در چنین شرایطی یونایتد امروز میزبان ولورهمپتون، تیم نهم جدول بود.

 

 

1338547

 

 

یونایتد سرمست از پیروزی بر یانگ بویز در لیگ قهرمانان و همچنین بازگشت سر الکس فرگوسن به اولدترافورد، بازی را هجومی آغاز کرد اما دفاع بسته وولوز اجازه هنرنمایی به مهاجمان میزبان را نمی داد.

بازی با برتری محسوس یونایتد دنبال می شد تا اینکه دقیقه 18 این تیم به گل دست یافت.

 

پاس عالی پوگبا در بیرون محوطه جریمه به فرد رسید. او که در موقعیت خوبی برای شوتزنی قرار داشت، با پای راست، ضربه ای زمینی را روانه دروازه کرد و توپ دور از دستان گلر وولورز در کنج دروازه آرام گرفت.

 

 

1338528

 

 

پس از این گل، میهمان با شجاعت بیشتری به سمت دروازه یونایتد حمله ور شد اما میزبان با دفاع منسجم خود اجازه خلق موقعیت را نمی داد.

 

بازی در حال اتمام در نیمه اول بود که فرد روی یک ضربه کاشته می توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد اما واکنش عالی روی پاتریسیو باعث شد توپ به کرنر برود. در نهایت نیمه اول با یک گل به سود منچستریونایتد خاتمه یافت.

 

وولوز نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و تنها 8 دقیقه برای رسیدن به گل تساوی زمان نیاز داشت.

روی یک توپ مرده که در حال بیرون رفتن از زمین بود، رائول خیمنز درون محوطه جریمه یونایتد صاحب توپ شد. یک چرخش و پاس به عقب برای موتینیو باعث شد تا ستاره سابق موناکو با شلیک پرقدرت پای چپ توپ را به طاق دروازه شیاطین سرخ برساند.

 

 

1338532

 

 

میزبان پس از دریافت گل تساوی یکپارچه حمله شد و روی شوت مارسیال که چند دقیقه ای از ورودش به زمین می گذشت، تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما گلر وولوز توپ را راهی کرنر کرد.

کمی بعد لوکاکو در دهانه دروازه با ضربه سر می توانست یونایتد را پیش بیندازد اما توپ با اختلاف اندکی راهی اوت شد هرچند که داور اعلام آفساید نیز کرده بود.

 

همین بازیکن دقیقه 85 می توانست یونایتد را پیش بیندازد اما مدافع وولوز از مقابل پای او درون شش قدم توپ را دور کرد.

در ادامه شیاطین سرخ هر چه زدند به در بسته خورد تا دو امتیاز حساس در اولدترافورد از دست برود.

دیدگاه‌ها