کد خبر : 1555667 | 31 شهریور 1397 ساعت 18:46 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت لک به دروازه

ترکیب نساجی برابر استقلال مشخص شد

جواد نکونام یازده مرد منتخب خود برای جدال با استقلال تهران را اعلام کرد که به شرح زیر است.

ترکیب نساجی برابر استقلال مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران از ساعت 19:30 امروز میزبان استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهد بود. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شاگردان شفر به دنبال جبران حذف تلخ از آسیا هستند و شاگردان جواد نکونام هم به دنبال جبران شکست هفته گذشته برابر پرسپولیس تهران.


به همین منظور جواد نکونام یازده مرد زیر را برای جدال با استقلال تهران انتخاب کرده است:
اولین تغییر نساجی در دروازه این تیم رخ داده است. حامد لک پس از دو بازی نیمکت نشینی به ترکیب قرمزپوشان بازگشته است و بازی حساسی را برابر استقلال پشت سر می‌گذارد.
اما یک خط جلوتر و در قلب دفاع حامد شیری و گولیسیانی قرار گرفته‌اند. مدافع گرجستانی نساجی هم اولین بازی خود را در هفته پنجم مقابل نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشت و پس از بازی با پرسپولیس، حالا مقابل استقلال تهران سومین مسابقه خود با پیراهن نساجی را تجربه می‌کند. شیری هم که در بازی مقابل پرسپولیس پراشتباه حاضر شد باز هم در قلب دفاع قرار دارد و مورد اعتماد نکونام است. فرشاد فرجی هم به عنوان مدافع راست و مجتبی ممشلی به عنوان مدافع چپ در ترکیب نساجی فعالیت خواهند کرد.
هم‌چنین احمد عبدالله‌زاده و محمد آبشک به عنوان دو هافبک دفاعی جلو خط دفاع قرار گرفته و کمربند خط میانی نساجی را تشکیل می‌دهند. جلوتر از این دو هافبک سجاد عاشوری به عنوان وینگر راست و سید محمد میری به عنوان وینگر چپ در ترکیب نساجی ایفای نقش می‌کنند. علی اصغر آشوری هم به مانند مسابقات گذشته پشت سر مهاجم مرکزی تیمش وظیفه بازیسازی را به عهده دارد.
دیگر تغییر بزرگ این تیم در خط حمله رخ داد. محمد عباس‌‎زاده کاپیتان تیم نساجی بعد از گذشت شش هفته سرانجام نیمکت نشین شد و محمدمهدی نظری که عنوان بهترین گلزن نساجی را یدک می‌کشد به عنوان تک مهاجم نساجی وظیفه گلزنی را بر عهده خواهد داشت.


ترکیب نساجی به شرح زیر است:
حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، گولیسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، سجاد عاشوری، علی اصغر آشوری، سید محمد میری و محمد مهدی نظری

دیدگاه‌ها