کد خبر : 1555744 | 31 شهریور 1397 ساعت 21:59 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

حداقل سه بازیکن برای ذوب‌آهن می‌خواهم

نمازی: مشکل ما مشخص است؛ گلزن نداریم

سرمربی تیم ذوب‌آهن می‌گوید مشکل اصلی تیمش عدم وجود یک مهاجم گلزن است و برای تقویت تیم حداقل به سه بازیکن احتیاج دارد.

نمازی: مشکل ما مشخص است؛ گلزن نداریم

به گزارش "ورزش سه" امید نمازی بعد از باخت تیمش برابر استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و دلیل عدم موفقیت ذوب‌آهن را عدم وجود یک گلزن قهار دانست. سخنان نمازی به شرح زیر است:


مشکل اصلی ذوب‌آهن نبود یک گلزن تمام عیار است
بازیکنان همه کار کردند به جز گل زدن. متاسفانه گلزن در تیم نداشتیم و من نمی توانم در زمین بازی کنم و گل بزنم. شما اگر بازی را با دقت نگاه کرده باشید متوجه خواهید شد که چقدر موقعیت داشتیم بالای 10 موقعیت صددرصد روی دروازه استقلال خوزستان خلق کردیم اما متاسفانه استفاده نکردیم. من به عنوان مربی که نمی‌توانم در زمین بازی کنم و به بازیکن بگویم که تک به تک را گل کن. خود بازیکن باید عملکرد خوبی داشته باشد متاسفانه مشکل اصلی تیم ذوب آهن مهاجم است و ما گلزن نداریم.


به باشگاه گفتم مهاجم ششدانگ جذب کند
من به باشگاهم این موضوع را انتقال دادم و گفتم باید مهاجم گلزن ششدانگ جذب کنید. درخواست سه مهاجم دادم که با نظر باشگاه به تیم اضافه شود تفاوت تیم ذوب آهن با استقلال خوزستان در این است که ما یک اشتباه کردیم و استقلال خوزستان از آن اشتباه استفاده کرد و به گل رسید. ما 10 موقعیت داشتیم و از اشتباهات تیم حریف استفاده نکردیم. خیلی‌ها معتقدند دفاع ذوب آهن ضعیف است و خوب کار نمی‌کند در صورتی که اینطور نیست. من فیلم چند بازی این فصل ذوب آهن را به شما نشان می‌دهم تیمی که گل نزند مطمئنا گل می‌خورد. در همین بازی استقلال خوزستان اشتباهات زیادی کرد ولی ما از این اشتباهات استفاده نکردیم.


برای موفقیت ابزار می‌خواهم
من ابزار می‌خواهم وقتی مهاجم گلزن نداریم هرچقدر موقعیت زیادی خلق کنیم کنترل بازی را داشته باشیم فایده ندارد. مطمئن باشید شرایط به نفع ما خواهد شد بالاخره یک روز هم داور پنالتی‌های ما را می‌گیرد. یک روز همه چیز به نفع ما خواهد شد موقعیت‌هایمان را گل خواهیم کرد و ذوب آهن به روزهای خوب خودش برخواهد گشت.


حداقل سه بازیکن برای تقویت ذوب‌آهن می‌خواهم
من همیشه به دنبال تقویت تیم هستم ما هم یک هافبک خوب ، هم یک دفاع قدرتمند نیاز داریم اما در حال حاضر از همه مهمتر یک مهاجم گلزن است. متاسفانه در این فصل 3-2 بازیکن را از دست دادیم مرتضی تبریزی ذوب آ‌هن را ترک کرد. حسن‌زاده مصدوم است، حبیب‌زاده فکش‌ شکست و دو ماه نمی‌تواند بازی کند،‌حق دوست سرباز است در صورتی که او می‌توانست به تیم کمک کند هرچند این بازیکنان زودتر به تیم اضافه شوند تیم شرایط بهتری خواهد پیدا کرد ما هم با بازیکن داخلی و هم بازیکن خارجی مذاکره کردیم و امیدوارم با اضافه شدن این بازیکنان شرایط تیم بهتر شود.

دیدگاه‌ها