کد خبر : 1555818 | 01 مهر 1397 ساعت 09:59 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

تنبیه دو بازیکن لایپزیش به خاطر گوشی موبایل

رالف رانگنیک، سرمربی باشگاه لایپزیش دو بازیکن فرانسوی تیمش که از بازیکنان فیکس این تیم هستند را به خاطر آنچه مسائل انضباطی نامیده شده از حضور در بازی بعدی این تیم در بوندس‌لیگا کنار گذاشت.

تنبیه دو بازیکن لایپزیش به خاطر گوشی موبایل

به گزارش "ورزش سه"، ویژه‌‌نامه‌ی یکشنبه‌ی روزنامه‌ی بیلد با انتشار این خبر گزارش داد که آنچه از آن به عنوان مسائل انضباطی یاد شده، مشغول شدن بیش از حد این دو بازیکن فرانسوی به گوشی‌های موبایل‌شان در بازی قبلی لایپزیش بوده، اقدامی که رانگنیک را عصبانی کرده و به این نتیجه رسانده که به عنوان تنبیه در بازی امشب لایپزیش در مقابل آینتراخت فرانکفورت که در استادیوم کومرتز‌بانک آرنای فرانکفورت برگزار می‌شود از این دو بازیکن فرانسوی تیمش، نوردی موکیله و ژان کوین آگوستین استفاده نکند.


موکیله‌ 20ساله و آگوستین 21ساله به دلیل عدم توجه کافی به شرایط تیم در جریان دیدار هفته‌ی پیش لایپزیش در لیگ اروپا در مقابل سالزبورگ که با شکست لایپزیش به پایان رسید مورد غضب رانگنیک 60ساله قرار گرفته‌اند. بیلد آم سونتاگ، گزارش داد که رانگنیک به جای این دو بازیکن در بازی امشب مقابل آینتراخت از دو بازیکن تیم زیر 19سال باشگاه نیکلاس اشتیرلین و اریک مایسچاک استفاده خواهد کرد.


موکیله و آگوستین در هفته‌های اخیر از بازیکنان فیکس لایپزیش بوده‌اند. علت ناراحتی رانگنیک از این دو بازیکن فرانسوی این است که هفته‌ی گذشته در لیگ اروپا قبل از شروع بازی در ردبول آرنای اتریش، درحالیکه بازیکنان خود را گرم کرده و به رختکن بازگشته بودند، این دو فوتبالیست چنان سرگرم گوشی‌های موبایل خود شده بودند که این موضوع را متوجه نشده و چندین دقیقه دیر به رختکن می‌روند.

دیدگاه‌ها