کد خبر : 1555832 | 01 مهر 1397 ساعت 10:13 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: هیچگاه به بازی با پای کورتوا شک نداشتم

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید به دفاع از تیبو کورتوا، گلر تیمش پرداخت و مدعی شد که هیچگاه به بازی با پای این گلر شکی نداشته است.

لوپتگی: هیچگاه به بازی با پای کورتوا شک نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا شب گذشته در لالیگا برای رئال مادرید به میدان رفت. این در حالیست که روز چهارشنبه، کیلور ناواس در چمپیونزلیگ برای رئال بازی کرده بود. گلر بلژیکی که در تابستان عنوان بهترین گلر جام جهانی را از آن خود کرد، توانست اولین کلین شیتش را انجام دهد ولی دروازه او مورد تهدید جدی بازیکنان حریف قرار گرفت. پس از بازی، از خولن لوپتگی راجع به توانایی بازی با پا کورتوا سوال شد که او هر گونه شکی را در این رابطه رد کرد.

 

 

1338751

 

 

سرمربی اسپانیایی گفت:" به نظرم کورتوا شرایطش را دارد که بتواند بازی با پای خوبی داشته باشد، مطمئنا بیشتر و بیشتر پیشرفت خواهد کرد.نمی‌خواهم راجع به مشکلی که وجود ندارد صحبت کنم. او کنترل خوبی روی توپ دارد و ضربات خوبی می‌زند. وقتی یک شروع خوب پیش نمی‌رود، تقصیر دروازه بان نیست."

واران شب گذشته مدعی شده بود که تیمش نمی‌تواند هر بازی با 5 گل به برتری برسد و لوپتگی در تایید حرف او گفت:" چمپیونزلیگ و لالیگا با هم متفات هستند. لیگ پیچیدگی هایی دارد و این بازی هم یکی از آنها بود. مثبت ترین چیز این بود که تیم 3 امتیاز را کسب کرد و سختی های زیادی هم کشید. این یعنی ما می‌دانیم چطور سختی بکشیم و البته بر آن پیروز شویم. اسپانیول در دقایقی کار ما را سخت کرد ولی چیزی که بیش از همه به ما ضربه زد، از دست دادن کنترل بازی بود."

دیدگاه‌ها