کد خبر : 1555841 | 01 مهر 1397 ساعت 11:09 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

دو تعویضی که شهید وطنی را منفجر نکرد (عکس)

بازیکنان تعویضی نکونام در بازی روز گذشته نساجی برابر استقلال نمایش دور از انتظاری از خود به جا گذاشتند و تاثیر مثبتی بر روند تیمشان نداشتند.

به گزارش “ورزش سه” شب گذشته تیم نساجی مازندران با ارائه نمایش متوسط موفق شد استقلال تهران را در ورزشگاه شهید وطنی متوقف کرده و به کسب یک امتیاز اکتفا کند.


اما یکی از نکات عجیب نساجی برای این بازی نیمکت نشینی محمد عباس‌زاده بود. کاپیتانی که هر شش بازی ابتدایی را به صورت فیکس بازی کرده و در بازی شب گذشته جای خود را به محمدمهدی نظری داده بود. در ادامه این بازیکن در دقیقه ۷۲ جای نظری را گرفت تا بتواند تغییری در روند نساجی اعمال کند.


عباس‌زاده در همین مدت کوتاه حضورش ناامید کننده ظاهر شد و بیشتر توپ‌هایی که به دست آورد را از دست داد و هم‌چنین در دو صحنه با پاس‌ اشتباه خود موقعیت‌هایی را برای استقلال به وجود آورد. البته در این میان نباید از نبود یک هافبک بازیساز در ترکیب نساجی مازندران به منظور تغذیه مهاجمان، به راحتی گذشت.


دیگر تعویض نکونام که هیچ ثمری برای نساجی نداشت، امید سینک بود. هافبک سابق پارس جم که در هیچ کدام از مسابقات لیگ هجدهم در ترکیب ثابت نساجی قرار نگرفته و بازیکن تعویضی است. سینک در دقیقه ۶۷ بازی به جای سجاد عاشوری وارد زمین شد تا بتواند با نفوذ از جناح چپ استقلال از فضای به وجود آمده در پشت میلاد زکی‌پور استفاده کند. اما او هم دور از انتظار ظاهر شد و همان دو یا سه نفوذی که انجام داد با سانترهای اشتباهی که در ادامه داشت خنثی شد تا نساجی به یک تساوی خانگی دیگر دست یابد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها