کد خبر : 1555844 | 01 مهر 1397 ساعت 11:15 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت هفته؛ مرادیان و چند بدشانسی در اصفهان

دروازه بان تیم فولاد در بازی خارج از خانه این تیم مقابل سپاهان عملکرد ضعیفی نداشت اما بدشانسی های زیادی آورد.

به گزارش ورزش سه، یکی از جذاب ترین بازی های هفته هفتم رقابت های لیگ برتر جمعه شب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میان تیم های سپاهان و فولاد برگزار شد. در این بازی شاگردان امیر قلعه نویی با نتیجه 3 بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند تا بیشتر از قبل به عنوان مدعی جدی صدرنشینی مطرح شوند.

 

سپاهانی ها در این دیدار حملات زیادی روی دروازه فولاد ترتیب دادند و از امتیاز میزبانی و همچنین تمرکز پایین بازیکنان فولاد در فاز دفاعی به خوبی استفاده کردند. این مسئله و ضعفی که تیم میهمان در دفاع از خود نشان داد، باعث ایجاد موقعیت های زیاد روی دروازه فولاد شد.

 

در مقابل این موقعیت های تیم سپاهان، دروازه بان جوان فولاد عملکرد نسبتا قابل قبولی از خود نشان داد. احسان مرادیان که یک روز پس از تولد 24 سالگی خود برای هفتمین بار در چارچوب دروازه فولاد قرار گرفته بود، چندین بار شوت ها و ارسال های خطرناک بازیکنان سپاهان را مهار و دفع کرد تا خطر از دروازه اش دور شود. او در این بازی 3 بار تسلیم شد که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی و پس از بی احتیاطی سینا مریدی بود. دومین گل با پاس عمقی کومان به فضای پشت مدافعان فولاد پایه گذاشته شد و خروج مرادیان هم نتوانست مانع از رسیدن ضربه مهرداد محمدی به دهانه دروازه فولاد شود. تنها باری که این گلر جوان روی باز شدن دروازه تیمش لغزش نسبی نشان داد، گل سوم سپاهان بود که پس از آشفتگی خط دفاع روی توپ ارسالی از کناره ها، مرادیان یک خروج نه چندان مطمئن انجام داد و بعد از ضربه سر پورقاز، ساسان انصاری توپ را وارد دروازه فولادی ها کرد.

 

1338763

 

این دروازه بان خوش آتیه که روزهای پرفراز و نشیبی را در طول این فصل سپری کرده، در خروج ها به جز همان صحنه گل سوم، عملکرد خوبی داشت و بارها فضای پشت خط دفاعی فولاد را پوشش داد.

 

1338764

 

اتفاق عجیبی که برای او در این بازی رخ داد، سر خوردن هایی بود که به خاطر شرایط نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان بود. او یکی دو بار در موقعیت های خطرناکی روی زمین تعادلش را از دست داد و خوش شانس بود که پس از این اتفاق ها دروازه اش باز نشد.

 

1338762

 

مرادیان که در شب نسبتا خوب خود 3 گل دریافت کرده بود و از نظر آمار شاید نمره ضعیفی برایش ثبت شده بود، بعد از این بازی حسرت شدیدی داشت و چشمان گریان او یکی از قاب های ویژه ورزشگاه نقش جهان پس از اتمام پرموقعیت ترین بازی هفته هفتم بود.

 

1338765

دیدگاه‌ها