کد خبر : 1555852 | 01 مهر 1397 ساعت 11:37 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

از مردم رفسنجان عذرخواهی می کنم

سامره: استقلال در بازی رفت از آسیا حذف شد

ستاره سابق استقلال این روزها در زادگاهش روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می کند اما با این حال با امیدواری از بازگشت رفسنجانی ها به جمع مدعیان دسته اول صحبت می کند.

سامره: استقلال در بازی رفت از آسیا حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، سومین شکست مس رفسنجان این بار در خانه مقابل شهرداری تبریز رقم خورد، نتیجه ای که علی سامره از آن به عنوان بدترین نمایش شاگردانش در این فصل نام برد و به خاطر آن از مردم این شهر رسما عذرخواهی کرد. سرمربی مس که بعد از مدت ها سکوت خود را شکست تا پیرامون شرایط این تیم همین طور استقلال صحبت کند با اعلام این که به زودی مشکلات درونی تیمش را حل خواهد کرد از تصمیماتی خبر داد که می تواند سرو صدای زیادی به راه بیاندازد.

 


از مردم رفسنجان معذرت می خواهم


ما دیروز اصلا در حد و اندازه مس رفسنجان بازی نکردیم و حق مان باخت بود. از این بابت از مردم خونگرم رفسنجان، تاکید می کنم از مردم شهرم عذرخواهی می کنم و به آنها قول می دهم به زودی شاهد تیمی باشند که در حد و اندازه این شهر خواهد بود و برای اعاده حیثیت و دفاع از اعتبار فوتبال این خطه جان می دهد.

 


مشکلات داخلی و بیرونی زیاد داریم


یک سری مشکلات ریز داخل تیم داریم که باید برطرف کنیم و به زودی این مشکلات را از ریشه برطرف خواهم کرد اما یک سری مشکلات بیرونی هم داریم که نمی توانم به صورت باز به آن ورود کنم و باید کج دار مریز با آن پیش برویم تا به موقع این مشکلات هم ریشه ای حل شود که کار آسان و کوچکی نخواهد بود.

 


یکی دو بازیکن اخراج می شوند


اگر بخواهم به مشکلات درونی به صورت صریح ورود کنم تنها می توانم بگویم برخی بازیکنان هستند که دل شان با ما و مجموعه نیست از همین رو برخلاف میل باطنی باید با آنها قطع همکاری کنم چون به اندازه کافی برای تغییر رویه به آنها زمان و فرصت دادم اما دیگر نمی توانم مصالح تیم و مردم شهر را به خطر بیاندازم از همین رو تا چند روز دیگر یکی دو بازیکن از مس اخراج می شوند.

 


دنبال توجیه و حل صورت مساله نیستم


شاید از این تصمیم من این گونه برداشت شود که علی سامره دنبال توجیه ناکامی های خود و حل صورت مساله باشد اما باور کنید چاره ای ندارم تا مشکلات درونی تیم را از بین ببرم چون بدجوری به تیم ضربه می زند. مردم رفسنجان و طرفداران خونگرم و مشتاق این تیم نه آنهایی که دنبال منافع و مصالح خود هستند مطمئن باشند روزهای خوب این تیم از راه خواهد رسید چون من به تیم و مجموعه ای که در تلاش هستند ایمان و اعتماد کامل دارم و شک ندارم این روزهای بد را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

 

1277934

 


قانون اجازه می داد 8 نفر را تعویض می کردم


ما مقابل بادران اصلا حق مان باخت نبود درست برعکس دیروز. جلوی بادران 90 دقیقه فوتبال بازی کردیم و تنها توپ های مان گل نشد اما دیروز اگر قانون فوتبال به من اجازه می داد 8 نفر را همان نیمه اول بازی تعویض می کردم. یک زمانی هست روی تاکتیک برترحریف گل می خوری و می بازی که قابل درک است اما این که هر سه شکست ما روی اشتباهات فردی نه روی تاکتیک برتر حریف به ثبت برسد اصلا برایم من قابل درک نیست و باید تصمیمات لازم برای این موضوع را اتخاذ کنم.

 


با دو برد می توانیم صدرنشین شویم


الان ما چهار امتیازی هستیم و با صدر جدول که 10 امتیازی هستند تنها 6 امتیاز فاصله داریم یعنی با دو برد این جابه جایی بزرگ رقم می خورد از همین رو در لیگ دسته اول که رقابتی غیرقابل پیش بینی است هر اتفاقی می تواند رخ بدهد. به همین خاطر مس رفسنجان با وجود این شروع ضعیف هنوز چیزی از دست نداده و می تواند جبران مافات کند به شرطی که مشکلات حاشیه ای  اجازه را بدهد.

 

مربیان پایه باشگاه علیه تیم شعار سر می دهند


تمام تلاش مان را می کنیم امسال جزو تیم های بالا باشیم الان دوران بد ما است چون حواشی بسیاری بیرون از تیم داریم. شاید برای شما جالب باشد بدانید دیروز مربیان پایه ای باشگاه آنهایی که از مس حقوق می گیرند تا یک لقمه نان حلال سر سفره ببرند به جای تشویق تیم از دقیقه 40 هر چه دل شان خواست به من و تیمم گفتند! واقعا فکر می کنید این شعارها و هتاکی ها جهت دار نیست؟ انصافا انتظار دارید بازیکن من از دقیقه 40 با شنیدن این همه شعار و ناسزا باز هم انگیزه ای برای ادامه کار داشته باشد؟

 


استقلال در همان بازی رفت مقابل السد حذف شد


به خاطر مشغله هایی که در مس دارم کمتر بازی های استقلال را پیگیری کردم اما در مجموع اعتقاد دارم استقلال در همان بازی رفت مقابل السد حذف شد و نباید برای رسیدن به نیمه نهایی زیاد امیدوار می ماند. نمایش ناامید کننده استقلال در تهران عملا رویای قهرمانی آسیا را بر باد داد و این اتفاق هم برمی گشت به این که در تیم فعلی بازیکنانی بازی کردند که تجربه رقابت های آسیایی نداشتند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

 

 

تیم تاوان ریزش تابستانی را در آسیا پرداخت کرد

 

ریزشی که استقلال در تابستان داشت به خوبی مدیریت نشد چون بازیکنانی که به تیم وارد شدند نه اعتماد به نفس لازم برای پر کردن مهره های کلیدی فصل قبل را داشتند نه تجربه ای که بتوانند در لحظات بحرانی به استقلال کمک کنند. به هر حال از دست دادن بازیکنانی همچون امید ابراهیمی، مجید حسینی، مامه تیام و سرو جپاروف تاوان هایی هم در پی داشت که این تاوان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یقه استقلال و طرفدارانش را گرفت.

 

 

به چارت جدید خط حمله استقلال باید اعتماد کرد


بازی دیروز با نساجی را تا حدودی تماشا کردم . استقلال بد بازی نمی کرد و خوب روی دروازه حریف فشار می آورد اما نداشتن گلزن کاررا برای تیم سخت می کرد. به هر حال باید به چارت جدید تهاجمی استقلال فرصت داد تا خودشان را با تیم وفق بدهند از همین رو اعتقاد دارم بازیکنانی مثل تبریزی ، روح ا.. باقری و حتی الحاجی گرو می توانند با گذر زمان و اعتماد بیشتر باز هم عصای دست شفر شوند. انتقاد و بالا بردن فشارهای کاذب دردی از استقلال دوا نمی کند از همین رو بهترین دارو برای درمان زخم های این روزی های استقلال اعتماد و فرصت دادن به تیم است تا دوباره روی دور نتیجه گیری بیافتند.

 

 

دیدگاه‌ها