کد خبر : 1555858 | 01 مهر 1397 ساعت 11:48 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

السد - الدحیل؛ رقابت تکراری لیگ قطر

همچون فصل گذشته الدحیل و السد رتبه های اول و دوم را در اختیار دارند و از همین ابتدا در تکاپو برای ایجاد اختلاف با بقیه هستند.

السد - الدحیل؛ رقابت تکراری لیگ قطر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم الدحیل موفق شد با نتیجه 4-2 الغرافه را شکست دهد. این نتیجه در حالی به ثبت رسید که شاگردان نبیل معلول هفته گذشته مقابل پرسپولیس باخت تلخی را تجربه کرده بودند اما توانستند با گل های یوسف العربی و نام تائه هی یاران مهدی طارمی را شکست داده و به رده دوم برسند.

 

از آن طرف السد که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم صعود کرده، نتیجه ای عجیب و غریب را رقم زد و 5 بار به دروازه الریان رسید! این نتیجه در حالی روی اسکوربورد نقش بست که الریانی ها امیدوار بودند با غلبه بر السد، جایگاه صدر را حفظ کنند و همچنین روحیه مضاعفی از پیروزی در الکلاسیکوی قطر به دست بیاورند؛ اتفاقی که رخ نداد و در نهایت این یاران ژاوی بودند که به پیروزی رسیدند.

 

این دو نتیجه باعث شد تا جدول لیگ قطر شبیه به پارسال شود. اکنون السد با تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل دوم است. فصل گذشته الدحیل صدرنشین بود و السد با بغداد، ژاوی و... نتوانست به این تیم برسد. اکنون باید دید آیا تنها نماینده قطر در نیمه نهایی می تواند این طلسم را بشکند یا خیر.

 

1338792

دیدگاه‌ها