کد خبر : 1555894 | 01 مهر 1397 ساعت 12:53 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان - آتالانتا

دو تیم میلان و آتالانتا، امروز در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میلان - آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، میلان شروعی در حد و اندازه انتظارات نداشته و نتوانسته آنطور که باید، نمایش های خوبی داشته باشد. هر چند که شاگردان گتوزو یک بازی کمتر از دیگر تیم‌ها انجام داده اند ولی تنها 4 امتیاز از 3 بازی خود کسب کرده و در رده شانزدهم قرار دارند. با توجه به خریدهای تابستانی، انتظارات از میلان بالاتر از این نتایج است و باید دید که گتوزو در ادامه فصل چه برنامه ای برای شاگردانش ریخته که از این شرایط خارج شده و نمایش‌های بهتری داشته باشند.

 

 

1332714

 

 

آتالانتا با 4 امتیاز از 4 بازی خود در رده پانزدهم قرار گرفته و آنها نیز نمایش ‌های خوبی در این فصل نداشته اند ولی آتالانتا همواره رقیب سرسختی برای میلان بوده است و این سابقه می‌تواند کار روسونری را برای این بازی دشوار کند.

 

در حقیقت در 6 تقابل اخیر دو تیم، میلان موفق به کسب پیروزی نشده و 4 تساوی و 2 پیروزی برای آتالانتا، نتیجه این دیدارها بوده است. گتوزو با طلسم دشواری پیش روست که برای بهبود شرایط تیمش در جدول باید آن را بشکند.

 

آلخاندرو گومز، تنها غایب احتمالی آتالانتا برای این بازی است ولی میلان کونتی، استرینیچ و مونتولیوو را در اختیار نخواهد داشت و حضور کوترونه مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1338822

دیدگاه‌ها