کد خبر : 1555896 | 01 مهر 1397 ساعت 13:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید حداقل سه گل به پارس جنوبی می‌زدیم

غلامی: بدشانس نبودیم سه پیروزی داشتیم

هافبک ماشین سازی تبریز بابت اولین پیروزی تیمش در فصل جدید ابراز رضایت می‌کند و امیدوار است بتوانند این مسیر را در ادامه نیز با همین روند دنبال کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از هفته‌ها ناکامی در کسب پیروزی، اولین برد ماشین سازی مقابل تیم پارس جنوبی رقم خورد. شاگردان رضا مهاجری در اولین حضور این مربی روی نیمکت موفق شدند تیم مهدی تارتار را با شکست از تبریز بدرقه کنند و اکنون با امیدواری بیشتری نسبت به آینده، در انتظار بازی‌های بعدی تیم خود هستند.

 

توحید غلامی، هافبک این فصل ماشین سازی تبریز که پیش از این دیدار به دلیل مصدومیت، حضورش در ابهام قرار داشت با حضوری موفق در این بازی نقش پررنگی در پیروزی 10 نفره تیمش ایفا کرد. او در خصوص این پیروزی اینطور توضیح می‌دهد: با بدشانسی‌هایی که در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر داشتیم، یک پیروزی حداقل حق ما بود. ما در چند بازی قبلی هم شانس زیادی داشتیم و اگر بدشانس نبودیم اکنون سه پیروزی حداقل در کارنامه ما بود. در دقایق اول روی حریف فشار آوردیم و خیلی زود به گل رسیدیم طبیعی بود که عقب بنشینیم و دفاع کنیم تا از این برتری حفاظت کنیم.

 

او ادامه داد: این استراتژی ما بود و از این روش هم چند موقعیت خوب برای گلزنی به دست آوردیم که به گل تبدیل نشد وگرنه اختلاف ما با پارس جنوبی سه گل بود. آنها هم موقعیت خاصی نداشتند که بتوانند به ما گلزنی کنند و خطر چندانی روی دروازه ما ایجاد نکردند.

 

غلامی با اشاره به اینکه با وجود مصدومیت برابر پارس جنوبی بازی کرده، گفت: حدود یک هفته به دلیل کشیدگی همسترینگ تمرین نداشتم. به هر حال ما از ابتدای فصل تمرینات بدنسازی ایده آلی نداشتیم و این مسئله کاملا مشخص است. به همین دلیل مصدومیت داشتم و چندان شدید نبود و در حال حاضر مشکلی ندارم. با آقای مهاجری صحبت کردم و به من اعتماد کردند تا در بازی حضور داشته باشم.

 

هافبک فصل گذشته سپیدرود رشت درباره همکاری با رضا مهاجری گفت: ایشان دو بار پیشنهاد حضورم در تیم خودش را داده بود که شرایط مهیا نشد که با ایشان کار کنم. سرمربی باکارنامه‌ای هستند که نتایج شان با سیاه جامگان مشهود است. خوشحالم که امسال در کنار هم هستیم و امیدواریم تا به نتایج بهتری در ادامه‌ی فصل دست پیدا کنیم.

 

غلامی درباره پیش بینی از شرایط ماشین سازی در آینده گفت: ماجرای مالکیت باشگاه‌ها در فوتبال ایران می‌بینید که چند تیم دولتی هستند و چنین مشکلاتی در فوتبال ما وجود دارد؛ آقای زنوزی هم لطف کرده‌اند با شرایط سختی که همه ما از آن آگاهی داریم دو تیم را مدیریت می‌کنند و خریداری هم وجود ندارند که تیم را بخواهد. قطعا در آینده بهترین نتایج را کسب می‌کنیم و روزهای درخشانی در انتظار ماست.

 

دیدگاه‌ها