کد خبر : 1555921 | 01 مهر 1397 ساعت 14:51 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم

خالقی‌فر: پاس گلم شبیه منشا بود نه گلم

رضا خالقی فر مهاجم گلزن ماشین سازی می گوید علیرغم زحمات کادرفنی سابق، تغییرات ایجاد شده به تیم شوک وارد کرد.

خالقی‌فر: پاس گلم شبیه منشا بود نه گلم

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان ماشین سازی درباره دیدار سخت مقابل پارس جنوبی جم گفت: ما این بازی را به نظرم سخت می دیدیم، به هر حال بازی کردن مقابل تیم های آقای تارتار که تیم هایش را خوب می بندد، منسجم هستند و بازیکنان سختکوشی دارند  کار را برای حریفان سخت می کند.

 


وی افزود: از طرفی ما گل زود هنگام به ثمر رساندیم که این موضوع هم معایب و هم محاسن خودش را دارد. ما بعد از به ثمر رساندن گل در دقیقه 2 بازی تحت فشار حریف قرار گرفتیم که این اتفاق طبیعی است و به نظرم تا حدودی موفق هم بودیم اما در نهایت این ما بودیم که 3 امتیاز این مسابقه را از آن خود کردیم. امیدواریم کسب این 3 امتیاز بتواند در  آینده به ما کمک کند و تیم بتوانیم شخصیت پیدا کند و روند رو به رشدی داشته باشیم.

 


او در پاسخ به این سوال که چطور بعد از 7 هفته به اولین برد رسیدند هم گفت: بدشانسی؛ البته من خیلی اعتقادی به بدشانسی یا خوش شانسی ندارم ولی فقط می توان اسمش را گذاشت بدشانسی چون ما گل های خیلی خیلی بدی خوردیم و مستحق باخت یا مساوی نبودیم.

 

او درباره شباهت گل خود و گادوین منشا در دیدار پرسپولیسی ها برابر الدحیل گف: خیلی ها این دو گل را با هم مقایسه می کنند اما من فکر می کنم گل من با منشا تفاوت داشت و باید گفت پاس گل های بیرانوند و ده خسوس بسیار شبیه به هم بود. 

 


از خالقی فر درباره تغییرات ایجاد شده در تیم پرسیدیم او در پاسخ گفت: پیروزی مان بعد از 7 هفته و صعود به مرحله یک هشتم جام حذفی روی روند ماشین سازی در آینده قطعا تاثیرگذار خواهد بود اما به جز آن شوک تغییر سرمربی و حضور آقای مهاجری هم بی تاثیر نخواهد بود.


او در این باره ادامه داد: من بعد از رفتن آقای کریمی مصاحبه ای نکردم و واقعا دوست داشتم برایشان مصاحبه کنم و از زحمات ایشان تشکر کنم که شرایطی پیش نیامد ضمن آنکه شرایط تیم هم ایده آل نبود و دوست نداشتم در این شرایط مصاحبه کنم اما الان شرایط تیم مساعد شده است و می توانم صحبت کنم. باید قبل از هر چیز از آقای کریمی و کادرفنی شان تشکر می کنم و سال خوبی با ایشان داشتیم، ایشان استاد همه مربی‌هایی هستند که در حال حاضر تیم های لیگ برتری را هدایت می کنند. ایشان واقعا فوتبال را به نحواحسن می شناسند و خیلی خوب بازی را برای بازیکن می شکافند و روی میز می گذارند، خیلی خوب تیم ها را آنالیز می کنند و تمام نقاط ضعف و قوت حریف و تیم خودمان را برای ما باز می کنند، خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتیم. واقعا یکی از بهترین مربیان لیگ فوتبال است.

 

دیدگاه‌ها