کد خبر : 1555923 | 01 مهر 1397 ساعت 15:00 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تیره و روشن های تکراری شیمبا در نصف جهان

مهاجم برزیلی تیم فولاد در بازی مقابل سپاهان نمایش خوبی داشت اما نتوانست بیش از یک گل به ثمر برساند.

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد خوزستان در یکی از جذاب ترین بازی های هفته هفتم لیگ برتر میهمان سپاهان بود. فولادی ها در این بازی با شکست 3 بر یک کار خود را پایان دادند و بدین ترتیب دومین شکست فصل خود را متحمل شدند.

 

در این دیدار تک گل تیم فولاد توسط لوسیانو پریرا به ثمر رسید. شیمبا که از ابتدای دیدار با انگیزه بسیاری مقابل تیم سابق خود بازی می کرد، سرانجام در اواخر نیمه نخست موفق شد دروازه سپاهان را باز کند. او همچنین با این گل در رده دوم جدول گلزنان ایستاد و در کنار بازیکنانی مثل ساسان انصاری و علی علیپور، با 3 گل در یک قدمی صدر جدول قرار گرفت.

 

1338841

 

پریرا پس از اینکه لیگ را در شرایط متوسط آغاز کرد، رفته رفته به فرم خوب خود بازگشته و حالا حتی در روزهایی که تیمش خوب کار نمی کند، او روند گلزنی را ادامه می دهد. دیدار مقابل سایپا و سپاهان دقیقا بیانگر این مسئله است که با وجود شکست فولاد در هر دو بازی، لوسیانو موفق شد تک گل تیم خود را به ثمر برساند.

 

این مهاجم برزیلی در همه فصول حضور در ایران ثبات خاصی در عملکردش داشته و اگر همین روند برای او ادامه داشته باشد، به احتمال فراوان آمار بالای 10 گل از او در پایان این فصل هم ثبت خواهد شد.

دیدگاه‌ها