کد خبر : 1555924 | 01 مهر 1397 ساعت 15:01 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

یاد رونالدو در رئال، نسل به نسل زنده خواهد ماند

تمجید دوباره پرز از رونالدو؛ سپاس گزاریم کریس

رئیس باشگاه رئال در نشست سالانه با اعضای باشگاه به صحبت در مورد مسائل مختلف از جمله رونالدو و زیدان پرداخت.

تمجید دوباره پرز از رونالدو؛ سپاس گزاریم کریس

به گزارش "ورزش سه"، رئیس باشگاه رئال امروز در جمع اعضای باشگاه از خریدهای جدید، انتصاب لوپتگی و همچنین رونالدو و زیدان صحبت کرد.

 

 

1338431

 

 

او در مورد شرایط تیم گفت:« بهترین های دنیا الان در رئال حضور دارند. مجموعه ای فوق العاده در اختیار داریم. برای مثال، مودریچ بهترین بازیکن جام جهانی 2018، بهترین بازیکن و نیز هافبک سال یوفا انتخاب شد و شانس بالایی هم برای برنده شدن جایزه The Best فیفا دارد. به واران هم که با فرانسه قهرمان جهان شد نیز باید اشاره داشت.»

 

 

1338844

 

 

خریدها:« وینیسیوس به عنوان یک پدیده و ستاره آینده دار به جمع ما اضافه شد. لونین را به عنوان یک گلر جوان ولی با آینده ای درخشان جذب کردیم. اودریوسولا و کورتوا که بهترین گلر جام جهانی شد نیز تیم ما را قدرتمندتر کرده اند. در حال حاضر 10 بازیکن آکادمی باشگاه در تیم اول حضور دارند؛ از جمله ماریانو. همچنان نیز به سیاست انتقال قرضی بازیکنان جوان ادامه خواهیم داد.»

 

لوپتگی:« او در زمان هدایت تیم ملی اسپانیا حتی در یک بازی نیز شکست نخورد و گزینه ای مناسب برای جانشینی زیدان بود.»

 

 

1338843

 

 

رونالدو:« رونالدو بهترین گلزن تاریخ باشگاه و جانشین شایسته دی استفانو است(تشویق حضار). او یک الگو برای همه کسانی است که پیراهن رئال را به تن کرده اند. یاد و خاطره و نیز تاریخ سازی های او نسل به نسل روایت خواهد شد. بسیار ممنونیم کریستیانو.»

 

زیدان:« زیزو هم یکی دیگر از بازیکنانی است که در رئال به یک الگو تبدیل شد. به عنوان بازیکن، تاریخ سازی کرده بود و سپس در قالب مربی تیم اول باشگاه نیز خود را وارد تاریخ رئال کرد. او برای رئال، شخصیتی افسانه ای است و خودش هم می داند که مثل رونالدو، رئال همواره خانه او خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها