کد خبر : 1555959 | 01 مهر 1397 ساعت 17:50 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت سوزی شاگردان ساری

وستهام 0-0 چلسی؛ تثبیت صدرنشینی لیورپول

چلسی در دیداری که تیم برتر میدان بود، نتوانست از موقعیت هایش استفاده کند و در زمین وستهام با تساوی بدون گل متوقف شد.

وستهام 0-0 چلسی؛ تثبیت صدرنشینی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم با شرایطی کاملا متفاوت برابر هم قرار گرفتند. وستهام میزبان، با کسب تنها سه امتیاز از پنج بازی قبلی خود و قرار داشتن در رده هفدهم، پذیرای چلسی رده دومی بود. آبی ها تا پیش از برد روز گذشته لیورپول، با کسب 5 برد از 5 بازی ابتدایی خود صدرنشین بودند.

 

 

1338874

 

 

وستهام بازی را بهتر آغاز کرد و در ده دقیقه اول، کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت اما اولین موقعیت تقریبا جدی بازی را چلسی دقیقه 12 خلق کرد. گلر وستهام برای مهار شوت از راه دور رودیگر کار چندان دشواری نداشت.

 

چلسی به تدریج خود را در زمین پیدا کرد و بر شدت حملات این تیم افزوده شد اما قادر به خلق موقعیت گلزنی خطرناک نبود. میزبان دقایق 29 و 31 تا یک قدمی رسیدن به گل نیز رفت. روی هر دو صحنه مایکل آنتونیو نقش داشت. ابتدا شوت محکم او با اختلاف اندکی راهی اوت شد و سپس از شش قدم ضربه ای به توپ زد که کپا، گلر چلسی آن را مهار کرد.

 

 

1338877

 

 

چلسی کمی بعد روی پاس ویلیان و ضربه سر کانته می توانست به گل برسد اما توپ با اختلاف اندکی از کنار تیر عمودی راهی اوت شد. نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شد.

 

 

1338876

 

 

چلسی که تساوی را دوست نداشت نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد اما دفاع منسجم وستهام اجازه هنرنمایی به مهاجمان چلسی را نمی داد.

میزبان اما همچنان در ضد حملات خطرناک بود و دقیقه 78 می توانست گل برتری را هم به ثمر برساند اما یارمولنکو روی سانتر اسنودگراس در موقعیتی استثنایی توپ را با ضربه سر به بیرون زد. او در شرایطی این فرصت را از دست داد که حتی گلر چلسی نیز کاملا تسلیم شده بود.

 

 

1338890

 

 

چلسی بلافاصله توسط موراتا ویلیان پاسخ این موقعیت را داد اما ضربه این بازیکن نیز راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقایق پایانی ضربه بارکلی می توانست چلسی را به گل برتری برساند اما واکنش عالی فابیانسکی باز هم  موقعیتی دیگر را از آبی ها گرفت.

 

 

1338889

 

 

در نهایت این بازی جذاب با تساوی بدون گل پایان یافت تا چلسی رسما صدر جدول را تقدیم لیورپول کند.

دیدگاه‌ها