کد خبر : 1555968 | 01 مهر 1397 ساعت 17:43 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

10 موقعیت نداریم که یکی اش گل شود

شیری:هند علی کریمی پنالتی بود

حامد شیری در این هفته و در بازی مقابل استقلال نمایش خوبی داشت.

شیری:هند علی کریمی پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری مدافع نساجی که هفته گذشته مقابل  پرسپولیس با شوتی عجیب توپ را روانه دروازه خود کرد اما او در این هفته و در بازی مقابل استقلال نمایش خوبی از خود داشت.


شیری درباره نتیجه بازی به ورزش سه می گوید: ما تیم خوبی داریم ولی از نظر بحث نتیجه گیری و کسب امتیاز تا حالا موفق نبودیم. ضمنا ما نسبت به بقیه تیم های لیگ قرعه سختی داشتیم. اگر به بازی هایمان نگاه کنید متوجه خواهید شد که همه بازی هایمان با تیم های سخت و مدعی قهرمانی و کسب سهمیه بوده به جز آن در بخش دیگر نساجی از داوری ها در این چند هفته خیلی اذیت شد. البته به جز بازی ای که با قضاوت آقای فغانی توانستیم برنده میدان باشیم.


وی افزود: در بازی مقابل استقلال ما همه برای برد به میدان رفته بودیم و تمام تلاشمان را هم کردیم و حداقل در بخش دفاعی اجازه موقعیت به حریف ندادیم. به هر حال استقلال در هر شرایطی استقلال است و نام بزرگی را یدک می کشد و ما باید سعی می کردیم که اول گل نخوریم و خوشبختانه این کار را هم انجام دادیم. به نظرم ما برای بخش تهاجمی کار بیشتری داریم و امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.


از او در خصوص علت گل نزدن مهاجمانشان در این دو بازی اخیر سوال می کنیم که او اینطور پاسخ می دهد: مسلما ما به عنوان بازیکنانی که در خط دفاعی حضور داریم اول باید به این فکر کنیم که شرایط تیم در این منطقه حفظ کنیم و در بحث تهاجمی هم از تک موقعیت هایمان بتوانیم به نحواحسن استفاده کنیم. ما تیمی نیستیم که بخواهیم در هر بازی 10 موقعیت داشته باشیم و همه را گل کنیم، شاید در هر بازی دو یا سه موقعیت گل به دست بیاوریم و باید سعی کنیم یکی یا دو تای آن را گل کنیم. باید در هفته آینده بیشتر سعی کنیم ‌ و بیشتر تلاش کنیم تا نتایجی که می خواهیم را بدست بیاوریم.


مدافع نساجی در مورد پنالتی هایی که برای نساجی نگرفت هم می گوید: زاویه دید خود من طوری بود که متوجه این صحنه نشدم اما بعد از بازی عکس ها و فیلم هایی  به ما نشان دادند که هند علی کریمی  به نظر پنالتی می آمد. امیدوارم داوران در هفته های آینده بیشتر نسبت به این موضوع اهمیت بدهند تا حقی از کسی ضایع نشود چون نساجی یک تیم شخصی است و مالک از جیب برای تیم خرج می کند ضمنا ما تیمی هستیم که بعد از 24 سال به لیگ برتر آمدیم و تیمی که با یک پشتوانه قوی به عنوان هوادار در لیگ حضور داریم و شما در هفته های گذشته می بینید که هیچ حاشیه ای از بازی های خانگی نداشتیم و در صورتی که استادیوم پر بوده و هواداران نساجی فقط تیم خودشان را تشویق می کنند. همچنین تیمی کمتر در لیگ پیدا می شود که یک استادیوم 20 هزار نفری تماشاگر داشته باشد و همه حاضران یکصدا تیم خودشان را تشویق کنند حتی بعضی اوقات پیش می آید که تیم حریف را هم تشویق می کنند.


شیری در خصوص دیدار هفته هشتم تیمش مقابل تیم سابقش سایپا هم خاطرنشان کرد: من 7 سال بازیکن سایپا بودم و با مربی های مختلف در این تیم کار کردم آخرین آنها آقای دایی بود که شاگردی ایشان باعث افتخار بود. توانستم کنار ایشان از فرصت هایی که به من داده شد نهایت استفاده را ببرم. به دلیل تصمیمات شخصی از این تیم جدا شدم و در حال حاضر بازیکن تیم نساجی هستم. سایپا نشان داده که تیم خوبی دارد و بازی خیلی خوبی انجام می دهد ما برایمان فرقی نمی کند که مقابل چه تیمی بازی داریم ما در ورزشگاه وطنی تمام بازی هایمان را برای برد می رویم البته انگیزه شخصی برای این بازی دارم و سعی می کنم آن نمایشی که همیشه دارم را داشته باشم و با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم تا رتبه مان را در جدول تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها