کد خبر : 1555986 | 01 مهر 1397 ساعت 18:35 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

احساس کردیم بردیم و تنبیه شدیم؛

قائدرحمتی: بازی با سپاهان برایم فرق دارد

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید که عدم تمرکز و شل گرفتن بازی باعث از دست رفتن پیروزی این تیم برابر سایپا شده است.

قائدرحمتی: بازی با سپاهان برایم فرق دارد

محمودقائد رحمتی هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد بازی روز گذشته که با برتری این تیم دنبال می شد ولی به یکباره نتیجه را به حریف خود واگذار کردند، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: دیروز بازی خیلی خوبی بود؛ عالی بازی کردیم و یکی از بهترین بازی هایمان را انجام دادیم. بر بازی مسلط بودیم و گل هم زدیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری بزنیم که نشد!


هافبک سابق سپاهان در مورد دلیل عقب افتادن از سایپا با وجود 10 نفره بودن این تیم توضیح داد: بعد از گلی که زدیم تمرکزمان را از دست دادیم؛ متاسفانه دو سانتر کردند و دو گل خوردیم. بعد از گل دوم می توانستند گل های بیشتری بزنند ولی قبل از گل دوم هیچ فرصتی به آنها نداده بودیم.


قائدرحمتی در مورد خوردن دو گل از روی دو سانتر بیان کرد: از دقیقه یک بازیکنان سایپا برنامه روی سانتر کردن داشتند؛ آقای مرزبان گفته بودند که تاکتیکشان همین است ولی دقایقی از بازی تمرکز را از دست دادیم و خیلی بد تنبیه شدیم.


وی در مورد دلیل این عدم تمرکز عنوان کرد: در نیمه دوم احساس کردیم که برنده شدیم و شل گرفته بودیم.


هافبک نفت مسجد سلیمان در مورد عصبانیت مرزبان از بازیکنان تیمش پس از پایان بازی توضیح داد: حق داشتند؛ خیلی خوب بازی می کردیم و تمام کارهایی که گفته بودند را داشتیم انجام می دادیم و واقعا حیف شد.


قائدرحمتی که هفته آینده مقابل تیم سابق خود سپاهان قرار خواهد گرفت در مورد این دیدار و بازی های حساس و سخت پیش روی تیمش گفت: تیم سپاهان هم مثل بقیه بازی های ما است؛ یک بازی سخت است و امیدوارم بتوانیم اولین برد را بیاوریم تا بتوانیم از بحران خارج شویم.  صد در صد این بازی برای من خیلی فرق می کند؛ دو سال در سپاهان بوده ام بازی بسیار سختی است و امیدوارم بتوانیم  از این بازی سخت امتیاز به دست بیاوریم.


وی در پاسخ به این سوال که جدایی و قرار گرفتن در لیست مازاد ناراحتی او را به همراه داشته یا خیر، بیان کرد: نه ناراحتی ندارد فوتبال همین است و قانونش غیر از این نیست.


قائدرحمتی با ابراز امیدواری از آینده پیش روی تیم صحبت هایش را اینگونه خاتمه داد: صد در صد نتایج خوبی می گیریم. تیم بسیار خوبی داریم و امیدوار هستیم به بازی های آینده.

دیدگاه‌ها