کد خبر : 1556005 | 01 مهر 1397 ساعت 19:34 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

10 نفره شدن سایپا به ضررمان شد؛

مرزبان: حتما استقلال یا سپاهان را می‌بریم

مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید که 10 نفره شدن همیشه هم بد نیست و معتقد است که اخراج روز گذشته سایپایی ها آنها را متحد تر و جنگجوتر کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان چند روز پیش از دیدار برابر سایپا به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمانی انتخاب شد که در 5 بازی حتی یک گل هم نزده بود؛ این مربی با برپایی اردویی چند روزه در شهریار تیمش را آماده رویارویی با سایپا کرد ولی علیرغم نمایش خوبی که تیمش ارائه داد، موفق به کسب امتیاز از این مسابقه نشد تا حالا به فکر دو بازی حساس پیش رو برابر سپاهان و استقلال باشد.

 

مرزبان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد دلیل شکست مقابل سایپا در روزی که شاگردانش تسلط خوبی بر بازی داشتند، گفت: یکی از دلایل بزرگ این شکست این بود که وقتی تیمی 10 نفره می شود اتحاد بیشتری پیدا می کنند و در برخی مواقع تیم های 10 نفره قوی تر می شوند؛ چون تیم احساس شکست می کند و بیشتر می دود  و می جنگد. ما روی توپ های هوایی گل خوردیم ولی قبل از دریافت گل دوم شانس این را داشتیم که گل دوم را بزنیم ولی نشد و روی کرنر گل خوردیم و وارد جنجال های بازی شدیم. اخراج حریف برای ما بدتر شد و در طول بازی به ما ضرر زد؛ این موضوع در شادی بعد از گل دوم هم دیده می شد؛ چون 10 نفره مبارزه کردند و مبارزه بی امانی کردند که جا دارد به این تیم تبریک بگویم. این ما بودیم که باید با صلابت‌تر بازی می کردیم و وارد جنجال نمی شدیم و بیشتر توپ را در جریان بازی نگه می داشتیم ولی تجربه بزرگی برای ما شد.

 

 

مرزبان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید در طول بازی از حضور مداوم علی دایی و کادر او در کنار خط و فریادهای آنها کلافه شده، پاسخ داد: این مسائل وجود دارد. ما باید سعی کنیم کارهایی کنیم که جلوی این فشارها را بگیریم. به علی دایی هم انتقاد ندارم اگر اعتراض ها هم زیاد می شود ما باید آرامش بیشتری می داشتیم و تمرکز را روی بازی می گذاشتیم. بازیکنان در این مواقع باید انگیزه های فردی را بالا ببرند؛ این ها هیچ تاثیری روی کل جریانات بازی و نتیجه بازی ندارد؛ حتی می‌تواند تاثیر مثبت با بالا رفتن انگیزه داشته باشد. در سطح بین المللی هم این مسائل وجود دارد؛ بازیکنان باید یاد بگیرند آرامش داشته باشند و شرافت کاری داشته باشند؛ من به بازیکنانم می گفتم که وقتی زمین می خورید، زود بلند بشوید و وقت را تلف نکنید. امیدوارم مربی های ما بدانند که شرافت کاری مهم ترین چیز است.


سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان در مورد این سوال  که فصل گذشته نیز دیدار سیاه جامگان و سایپا در ورزشگاه پاس قوامین جنجال زیادی به همراه داشت، توضیح داد: از طرف ما که هیچ چیزی نبوده است؛ ما نیمکتمان آرام بود؛ در واقع ما نماینده شخصیت مردم مسجد سلیمان هستیم و سعی می کنیم آرامشمان را حفظ کنیم. کارت قرمز اما صد در صد درست بود؛ سایپا تیم خوبی است و علی دایی هم قلب صافی دارد و زیاد خوب نیست راجع به این موضوعات صحبت کنیم.

 

 

مرزبان در مورد سه دیدار سخت تیمش برابر استقلال (2بار در لیگ و جام حذفی) و سپاهان بیان کرد: همیشه با شرایط سخت است که انسان ها بزرگ می شوند؛ سایپا تیم بزرگی است که فولاد را در اهواز شکست داده و همین موضوع نشان می دهد که تیم با کیفیتی است. سپاهان کیفیت قهرمانی دارد و استقلال هم همیشه برای قهرمانی مبارزه می کند. این موضوعات اما وظیفه ما را سخت تر نمی کند و آسان تر می کند؛ چون دیگر بحث انگیزه ای و ایجاد انگیزه وجود ندارد. چیزی که هست اینکه سپاهان تیم پرمهره ای است و تاریخ بزرگی دارد؛ در آنجا بودم و می دانم قهرمانی چه حسی میان مردم ایجاد می کند. استقلال هم برای ثبات و تثبیت خودشان به اینجا می آیند و من واقعا از این بازی ها خوشحالم.


سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد هواداران این تیم هم عنوان کرد: هواداران ما که واقعا انسان های شریفی هستند؛ انسان های خیلی خیلی خوبی هستند؛ مطمئنا هواداران می دانند که ما تا روز آخر برای ماندن خواهیم جنگید؛ بحث ما ماندن در لیگ است و تنها چیزی که احتیاج داریم حمایت است و امیدوارم بتوانیم هدیه خوبی به هواداران بدهیم.


مرزبان در پایان درمورد اینکه چه زمانی اولین پیروزی آنها رقم خواهد خورد، تاکید کرد: شک نکنید یکی از دو دیدارمان مقابل استقلال یا سپاهان را حتما می بریم.

دیدگاه‌ها