کد خبر : 1556022 | 01 مهر 1397 ساعت 20:21 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 2 – 0 اورتون؛ روی نوار پیروزی

آرسنال موفق شد در خانه خود 0-2 اورتون را مغلوب کند.

آرسنال 2 – 0 اورتون؛ روی نوار پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها گرچه در نیمه اول نمایش خوبی ارائه ندادند، اما در 45 دقیقه دوم با گل های لاکازت و اوبامیانگ به برتری رسیده و به روند خوب خود در لیگ برتر استمرار بخشیده و چهارمین برد متوالی را کسب کردند.

 

اورتون بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 2 می توانست به گل برسد اما ضربه کالورت از درون محوطه با عکس العمل پتر چک همراه بود. دقایقی بعد و در شرایطی که ارسال مونرئال به صورت اتفاقی در حال وارد شدن به دروازه اورتون بود، پیکفورد با واکنشی سریع دروازه تیمش را نجات داد.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و موقعیت مهمی از سوی هیچ یک از 2 تیم خلق نشد. در دقیقه 28 ریچارلیسون روی پاس دینه می توانست با یک ضربه زمینی دروازه آرسنال را باز کند اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول آرسنال باز هم به شکل اتفاقی صاحب موقعیت شد و این بار ارسال اوبامیانگ در آستانه ورود به دروازه اورتون بود که به دیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت این تیم با خوش شانسی و تساوی بدون گل برابر آرسنال راهی رختکن شد.

 

1338959

 

1338963

 

آرسنال اما در نیمه دوم چهره ای هجومی به خود گرفت و در دقیقه 55 به گل رسید. لاکازت در محوطه صاحب فرصت شد و با ضربه فنی و دیدنی که به دیرک هم برخورد کرد موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

5 دقیقه بعد توپچی ها به گل دوم رسیدند. روی یک حمله همه جانبه، بازیکنان آرسنال در موقعیت 3 به 2 مقابل دروازه قرار گرفتند و در نهایت اوبامیانگ روی پاس رمسی دروازه را باز کرد.

 

1338961

 

1338962

 

در دقیقه 72 و روی ارسال سیگوردسون، ریچارلیسون می توانست اختلاف را به حداقل برساند اما خروج به موقع پتر چک اجازه رخ دادن این اتفاق را نداد.

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام شد و اگرچه اورتون تلاش زیادی برای جبران گل های خورده داشت، اما دفاع مستحکم آرسنال به آنها اجازه خلق موقعیت را نمی داد تا در نهایت توپچی ها با 2 گل نیمه دوم خود 0-2 حریف را مغلوب کنند.

دیدگاه‌ها