کد خبر : 1556039 | 01 مهر 1397 ساعت 21:34 | 266.2K بازدید | 0 دیدگاه

فریادهای بلند برسر گلری که خودش را می انداخت

علی کریمی، اولین آنتی ضدفوتبال ایران!

اگرچه ملکی در دیدار مقابل پرسپولیس عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما علی کریمی در لحظاتی از نیمه دوم به طرز عجیبی بر سر او فریاد کشید. فریاد علیه جریان طبیعی: وقت‌کشی برای امتیاز

علی کریمی، اولین آنتی ضدفوتبال ایران!

 

به گزارش "ورزش سه"، در میانه های نیمه دوم دیدار پرسپولیسی ها برابر سپیدرود، دوربین های تلویزیونی با زوم کردن روی علی کریمی، عصبانیت شدید وی را به تصویر کشیدند. هرچند بیننده های تلویزیونی متوجه عصبانیت شدید کریمی نشدند اما خبرنگارانی که مشرف به نیمکت سپیدرود بودند خیلی زود ته و توی قضیه را درآوردند.

 

ملکی که بی باکانه سانترهای حمله وران پرسپولیس را مهار می کرد بعد از هر سیو روی زمین می افتاد تا اندکی از زمان بازی تلف شود؛ اتفاقی که اعتراض هواداران پرسپولیس را در پی داشت و درست در همان دقایق بود که کریمی خود را به محسن سیدی، مربی گلرهای سپیدرود رساند و با عصبانیت به وی اولتیماتوم داد تا دیگر شاهد اتلاف وقت گلر تیم نباشد اما این اتفاق دقایقی دیگر باز هم به وقوع پیوست.کریمی در این لحظات غیرقابل کنترل تر از همیشه باز هم عصبی شده و مربی دروازه بان های خود را مورد عتاب قرار داده تا هر چه سریعتر خود را به ملکی برساند و او را از ادامه اتلاف وقت منصرف کند.

 

علی کریمی و علیرضا امامی فر در سپیدرود رشت

 

علی کریمی و علیرضا امامی فر در سپیدرود رشت

 

حرکت کریمی در جهت مقابله با وقت کشی، اتفاق جالبی بود که تاکنون مانند آن را در فوتبال ایران ندیده بودیم. بخصوص در همین فصل و در مسابقاتی که تیم ها برای کسب یک امتیاز هر کاری را مجاز می دانند.

 

پرسپولیس و سپیدرود رشت

 

پرسپولیس و سپیدرود رشت

 

مشهورترین وقت کشی این فصل، یک اتلاف زمان 14 دقیقه ای از سوی یکی از تیم های لیگ است که البته داور در نهایت با 4 دقیقه سر و ته قضیه را هم آورد. در چنین شرایطی وقتی یک نفر مثل علی کریمی پیدا می شود و علیه وقت کشی دروازه بان تیمش می شورد، باید به او آفرین گفت. اگرچه بازی دفاعی و مردانه سپیدرود در نهایت با یک شوت از راه دور بدون امتیاز به پایان رسید اما علی کریمی همچنان محبوب است. احتمالا خیلی محبوب تر از  مربیانی که میادین مشابه را با دست پر ترک کرده اما به واقع علیه فوتبال عمل کرده اند.

 

علی کریمی در سپیدرود رشت

 

 

دیدگاه‌ها