کد خبر : 1556051 | 01 مهر 1397 ساعت 22:10 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: اگر می‌شد، به بازیکنانم تعظیم می‌کردم

سرمربی پدیده مشهد به تمجید از عملکرد بازیکنانش در این فصل پرداخت و نمایش آنها را قابل تقدیر دانست.

گل‌محمدی: اگر می‌شد، به بازیکنانم تعظیم می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار با تراکتورسازی ضمن عرض تسلیت به مردم اهواز در پی وقوع حادثه تروریستی روز گذشته گفت: نمایش خوبی برابر تیم قابل احترام تراکتور داشتیم؛ آنها نفرات خوبی به خدمت گرفتند و به دنبال سه امتیاز برابر ما بودند ولی بازیکنان ما هم امروز یک بازی هدفمند و خوب انجام دادند که می‌توانست با سه امتیاز همراه شود.


او با بیان اینکه فرصت‌های گلزنی خوبی به ویژه در نیمه اول داشتیم، ابراز کرد: بازیکنان ما زحمت زیادی در این مسابقه کشیدند و به تک تک آنها افتخار می‌کنم؛ واقعا اگر گناه نبود، سمت آنها تعظیم و سجده می‌کردم چون با جان و دل برای مردم مشهد بازی می‌کنند؛ از تمام آنها تشکر می‌کنم که در این وضعیت سخت اوضاع را تحمل کردند و ادامه دادند.

سرمربی پدیده به مشکلات مالی باشگاه پدیده اشاره کرد و افزود: مسؤولان وعده دادند تا فردا مشکلات ما برطرف خواهد شد؛ از تمام تماشاگران مشهدی نیز تشکر می‌کنم که مداوم ما را تشویق کردند و سنگ تمام گذاشتند؛ امیدوار هستیم در ادامه فصل مشکلات برطرف شود تا بتوانیم این روند خوب را حفظ کنیم و شخصیتی که کسب کردیم و توانستیم به بالای جدول برسیم را نگه داریم.


گل‌محمدی در مورد تاثیر خستگی دیدار جام حذفی برابر ذوب‌آهن در مسابقه امروز با تراکتورسازی اظهار کرد: واقعا امروز بازی سنگینی داشتیم؛ برابر تیمی بازی کردیم که سه کاپیتان تیم ملی دارد، از ستاره‌های خوبی بهره می‌برد و از فصل قبل هم نفرات خوبی در اختیار داشته است، به همین دلیل نمی‌توانستیم ریسکی و خیلی بی‌محابا حمله کنیم؛ از طرف دیگر اگر نفرات جلوی زمین تراکتور فضا پیدا می‌کردند، خطرناک ظاهر می‌شدند.


او تصریح کرد: طبیعی است در چنین مسابقاتی سنگینی فرصت گلزنی کمتری داشته باشیم ولی باید فرصت طلب باشیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا به گل برسیم؛ البته پنج موقعیت خوب گلزنی داشتیم که بهره نبردیم ولی خوشبختانه تمرکز خوبی روی کار دفاعی داشتیم، طوری که تراکتور فقط دو، سه شوت به سمت دروازه ما زد.


سرمربی پدیده درباره ادامه پیدا کردن مشکلات مالی این باشگاه گفت: این سوالی است که باید مدیران باشگاه پاسخ دهند، بازیکنان بی‌ادعا و زحمت‌کشی داریم و مجموعه خوبی را دور هم جمع کرده‌ایم؛ توقع داشتیم به واسطه بودجه 7-6 میلیاردی که با آن کل تیم بسته شده، پول به موقع برسد و سروقت پرداخت شود؛ بسیاری از تیم‌ها گرانتر از ما بسته شدند ولی در جدول پایین‌تر از ما هستند.


گل‌محمدی عنوان کرد: البته اعتماد ما نسبت به باشگاه همیشه وجود داشته، به قولی که برای فردا دادند ایمان داریم و صبر می‌کنیم. چیزی که من از بازیکنانم یاد گرفتم این بود که مشکل مالی نتواند خللی در انگیزه بازیکن ایجاد کند. همیشه بازیکنانم سعی کرده اند بهترین باشند؛ اگر غیر از این بازیکنان، در تیمم بازیکنان دیگری با اخلاقیات دیگری داشتم، قطعا به مشکل می‌خوردیم و شاید کار گره می‌خورد؛ تمرکز زیادی را از ما این مشکلات گرفته‌است‌؛ امیدوارم این مشکلات خیلی زود حل شود.

دیدگاه‌ها