کد خبر : 1556062 | 01 مهر 1397 ساعت 22:19 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکز روی دربی از عصر فردا شروع می شود

بیرانوند: تا ساعت 12 فردا فقط خوشحالی می‌کنیم

گلر ملی پوش پرسپولیسی ها می گوید تا زمان تمرین فردا می خواهد به خوشحالی بپردازد و از آن به بعد تمرکز خود را روی دربی می گذارد.

بیرانوند: تا ساعت 12 فردا فقط خوشحالی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، علیرضا بیرانوند درباره دیدار پرسپولیسی ها برابر سپیدرود گفت: تمام تیم ها به تهران می آیند تا حداقل امتیاز را بگیرند. بازی امروز هم به این ترتیب بود و سپیدرود توانست با بازی خوب خود برای پرسپولیس حریف سختی باشد. آنها بازی خوبی به نمایش گذاشتند و امیدوارم در لیگ بمانند.


او ادامه داد: از گلزنی آدام همتی خیلی خوشحالم. او توانست یکی از گل های زیبای هفته را به ثمر برساند و با شوت خود سه امتیاز بسیار بسیار شیرین را به تیم ما داد. امیدوارم موفقیت های او ادامه داشته باشد و البته تبریک به هواداران که از همه ما حمایت کردند.


بیرانوند درباره دربی پیش رو گفت: ما تا ساعت 12 فردا می خواهیم به خوشحالی برد امروز بپردازیم و به همین دلیل درباره دربی نمی توانم حرفی بزنم چرا که همانطور که گفتم به فکر خوشحالی حاصل از این برد هستیم. فردا و از ساعت 17 که تمرین مان شروع می شود تمرکز روی دربی آغاز می شود و همان موقع هم درباره آن صحبت می کنم.


گلر سرخ پوشان درباره همکاری توپ جمع کن های پشت دروازه با وی گفت: خداراشکر همه توپ جمع کن ها هم می دانند که من بازی را زود شروع می کنم و با آنها هم هماهنگ کردم که توپ را زود به من بدهند که این اتفاق افتاد. امروز هم همین کار را دو بار دیگر انجام دادم که علیپور و منشا نتوانستند از آنها استفاده کنند.

دیدگاه‌ها