کد خبر : 1556065 | 01 مهر 1397 ساعت 22:25 | 130.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال استادانه بار بازی را به دوش می کشد؛

برانکو: آدام تحقیر می شد ولی امشب لیاقتش را نشان داد

سرمربی کروات تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با سپیدرود به تمجید از بازیکنان تیمش به ویژه گلزن لحظه آخری این بازی پرداخت.

برانکو: آدام تحقیر می شد ولی امشب لیاقتش را نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپیدرود اظهار داشت: از این برد خیلی راضی هستم. خیلی اذیت شدیم و به دنبال برد بودیم. پاداش این تلاش را در نهایت گرفتیم. به بازیکنانم یک تبریک بزرگ می‌گویم. بعد از خالی شدن هنگام بازی با الدحیل و صعود به نیمه نهایی، بازی با سپیدرود همراه با ریسک و مشکلات زیادی بود. این موضوع نه تنها برای پرسپولیس بلکه برای همه تیم‌های دنیا وجود دارد اما بازیکنان ما با انگیزه نشان دادند. موقعیت‌های گل زیادی را هم از دست دادیم. می‌توانستیم با آرامش بیشتری بازی را به پایان برسانیم اما به هر حال نتیجه در دقیقه آخر رقم خورد.یک بار دیگر به بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند تبریک می‌گویم.

 

سرمربی پرسپولیس درباره نمایش خوب تیمش مانند فصل گذشته باوجود کمبود بازیکن گفت: می‌دانستیم امید عالیشاه و نوراللهی به شرایط ایده‌آل برمی‌گردند. بشار باید به شرایط ایده‌آل برگردد چون فصل گذشته هم مدت زیادی را به همراه تیم ملی بوده است. باید جای خالی فرشاد احمدزاده، ربیع‌خواه و صادق محرمی را پر کنیم. امروز هم کمال کامیابی‌نیا و ماهینی را در اختیار نداشتیم اما بازیکنان تلاش زیادی کردند.

 

برانکو درباره دربی آخر هفته گفت: در دربی هیچ‌کس خسته و مصدوم نخواهد بود و همیشه در مصاحبه‌هایم تکرار کردم که برنده از قبل مشخص نیست. مهم‌ترین مسئله این است که با آمادگی خوب و با نشاط در انتظار دربی باشیم. اطمینان دارم که بازیکنان تا پنجشنبه آماده می‌شوند.

 

او درباره گلزنی آدام همتی در این دیدار با وجود انتقادات فراوان در دوره حضورش در پرسپولیس اظهار کرد: بابت این سوال تشکر می‌کنم. خیلی انتقادات به من شد. آدام همتی به خاطر اینکه پدربزرگش یکی از بازیگران بزرگ ایران است، تحقیر می‌شد. او امروز نشان داد که لیاقت حضور در بین ما را دارد و برای او بسیار خوشحال هستم. همه تلاش‌هایی که کرده بود، در امشب نتیجه‌اش را دید. کار برای همتی ساده نبود. او تمام فشارها و تحقیرها را تحمل کرد.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا کمال به خاطر محروم نشدن در بازی امروز بازی نکرد گفت: بله دقیقا به همین خاطر بود. کمال بازیکنی است که دوز هجومی زیادی به ما می‌دهد. او به خاطر سبک بازی‌اش معمولا در آستانه گرفتن کارت زرد است.

 

سرمربی پرسپولیس درباره خشن بازی کردن بازیکنانی مانند سید جلال و کمال در ترکیب این تیم و اینکه آیا به ضرر پرسپولیس است توضیح داد: نه به ضرر تیم نیست. روش ما این است که به آن اصرار داریم. اما ما محکم و هجومی به صورت سالم بازی می‌کنیم. بعضی اوقات احساسات غلبه می‌کند و بازیکن کارت زرد می‌گیرد. گاهی این احساسات باعث می‌شود که الدحیل روی دروازه ما خطر ایجاد نکند. سید جلال استادانه بازی می‌کند و بار بازی را به دوش می‌کشد.

 

او در پایان در پاسخ به این سوال که از بین برد مقابل السد و برد در دربی کدام را انتخاب می‌کند، توضیح داد: این سوال نسبی است. برای من مهم‌ترین بازی، بازی بعدی است.  کمال را همانطور که گفتم به خاطر کارت نگرفتن بازی ندادیم اما ماهینی مصدوم است و مطمئنیم که برای دربی آماده می‌شود.

دیدگاه‌ها