کد خبر : 1556066 | 01 مهر 1397 ساعت 22:27 | 44.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای السد برنامه داریم؛

قنبرپور: با برانکو مشکلی ندارم

سرپرست تیم پرسپولیس اختلافش با برانکو ایوانکوویچ را تکذیب کرد.

قنبرپور: با برانکو مشکلی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی قنبرپور پس از بازی با سپیدرود صحبت های مختلفی را انجام داد. او در ابتدا به این دیدار پرداخت و گفت: ما پله پله جلو می رویم. می دانستیم سپیدرود رشت بسته بازی می کند و شما هم دیدید که تا دقیقه آخر حریفمان بسیار روزنه ها را بسته بود و از این بابت خیلی سخت بود به دروازه حریف برسیم. البته بخت و اقبال هم یار سپیدرود رشت بود، چند شوت بسیار خوب بازیکنان پرسپولیس گل نشد. در کل خوشحالیم پاداش صبر و حوصله ای که بچه ها داشتند را گرفتیم.

 

وی درباره سهمیه 50-50 دربی و شرایط بازی برگشت هم توضیح داد: اجازه بدهید این را جلسه با آقای گرشاسبی صحبت کنیم و به نتیجه لازم هم برسیم.

 

سرپرست پرسپولیس درخصوص دربی 88 هم اظهار داشت:  بازی خاصی است و قطعا آقای برانکو برای این بازی برنامه ویژه ای دارد. امیدوارم اول بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی را انجام بدهیم، مثل بازی الدحیل و حتی این بازی را بتوانیم از حریف بسیار خوبمان استقلال نتیجه بگیریم.

 

او راجع به رابطه اش با برانکو هم گفت: این حرف و حدیث ها همیشه هست. امیدواریم این حاشیه ها به باشگاه آسیب نزند، بحث قنبرپور یا شخص دیگر نیست، مهم باشگاه است و این مسائل را هرچقدر بپردازیم باعث تنش می شود. 4 سال است با آقای برانکو کار می کنیم، چه زمانی که دستیار ایشان بودم، چه الان که به عنوان دستیار هستم.

دیدگاه‌ها